Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > trieste dag voor mij en kameraad! alle grijze gesneuveld! ! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2014-07-20 - 23:37:49 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik heb ooit eens, vanwege de hitte, jonge bergparkieten die nét in de veren zaten op de bodem van de volière gezet. Deze werden gewoon door de ouders gevoerd. 's-Avonds weer in het blok gezet en verder geen problemen gehad.


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2014-07-21 - 08:50:53 send message to surveyor

Hoi Karel,

Dit heb ik zelf ook nog overwogen om te doen! Momenteel heb ik thuis nog het enige jong wat het heedt gered bij die vriend van mij. Hij gaat vandaag op vakantie en zat eerst nog bij de man maar het leek erop dat de kan niet voerde, geem aandacht helemaal niks.

Zit nu bij mij in de hondenbench en wordt nog bijgevoerd met pap.

Lucky maakt het goed en we zullen er alles aan doen om hem te redden, eind deze week zal ik hem langszaam laten wennen en bij de tamme grijze in de voliere zetten.. jong is 11 weken.


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2014-07-21 - 10:18:13 send message to kamervoliere

ik heb ook 4 gaten bovenin,2 aan elke kant en met warm weer leg ik een bitumen dakplaat boven het blok op de bestaande lichtdoorlatende platen zo zit het blok in de schaduw,zo kweek ik ook met swiften en deze zijn zeer gevoelg voor hitte en heb op deze manier nog geen dode gehad.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2014-07-21 - 11:08:32 send message to P.Rooth

wordt het niet extra warm met een bitumenplaat ?

Lijkt mij eerder temperatuur verhogend tenzij de plaat wit geschilderd is aan de buitenkant zodat licht en warmte gereflecteerd wordt

Tuinbouwkassen worden met een soort kalk bespoten tegen overmatige warmte is dat geen idee ?


vogeltje1000
Website Member
Posts :309

Website Member
2014-07-21 - 19:15:26 send message to vogeltje1000

Dat doe je met temperzon.


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2014-07-21 - 23:26:11 send message to kamervoliere

hallo Paul,de plaat word wel warm maar het blok hangt er nog wel een 40 cm onder en je hebt boven het blok rondom wel ventilatie.bij mij werkt het prima.


adjekant
Website Member
Posts :55

Website Member
2014-07-24 - 23:10:43 send message to adjekant

Ik spuit het dak en de vloer van de hokken smiddags nat. Water verdampen kost energie. Scheelt 5 graden in het hok.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 211 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede