Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > papegaaien niet afrekenen
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2015-06-25 - 20:25:49 send message to Henk57

Je blijft volharden en daar hou ik wel van. Een man van het woord. Het zal een moeilijke strijd worden maar ik wens je dar alle sterkte in. Die praktijken moeten maar eens afgelopen zijn.
Ik hoop als de rechtszaak er is geweest dat je ook namen mag noemen. Want in deze mooie hobby lopen nog veel te veel boeven rond.

Ik was zaterdag in Barneveld en daar waren weer lui die mensen 2 poppen of 2 mannen voor een koppel verkochten.
Ik heb ingegegrepen en die mensen verteld dat ze geen koppel verkochten. Werd ik even uitgenodigd om me buiten even op mijn smoel te laten slaan. Heb het de marktmeester of wat er voor doorging gemeld maar die trok de schouder op. W.s een trouw lid van de vereniging of een baste klant van de markt. Mensen beduvelen voor 5 euro winst bah


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-06-26 - 22:15:42 send message to Rik

Jammer. Ze zijn dus nog steeds niet gedagvaard. Eerst moet de dagvaarding nog worden betekend, daarna hebben de heren 6 weken de tijd om verweer te voeren. Als ze geen verweer voeren heb je op zijn vroegst over 10 weken de beschikking van de rechtbank binnen. Daarna moet je nog incasseren. Een gebed zonder eind lijkt het wel.

De deurwaarder had toch gewoon de dagvaarding rechtsgeldig kunnen laten betekenen door de heren? De rechtsvorm staat hier los van lijkt mij. De deurwaarder had aan beide heren en aan de V.O.F. een dagvaarding kunnen uitbrengen (drie dagvaardingen in totaal).

Je bent inderdaad wel volhardend! Succes ermee! Ik ben benieuwd hoe het afloopt!


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2015-06-27 - 11:48:27 send message to P.Rooth

Ik denk dat de aanhouder wint

Veel succes gewenst

Paul



benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-07-29 - 00:17:45 send message to benno124

Het duurt allemaal lang maar er is een bericht gekomen van mijn advocaat...

De heren uit X hebben tot 19 Augustus de tijd om een reactie te geven naar de kantonrechter.

Dus langzaam komt er schot in de zaak.





Dit bericht is door moderator Karel aangepast

Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2015-07-29 - 01:17:40 send message to Karel

"Benno, nogmaals het verzoek om verwijzingen naar de betreffende heren anoniem te houden. We hebben hier al een aantal keren op moeten modereren.
Bij een volgende poging de namen en/of woonplaatsen te vermelden, zal dit topic helaas in zijn geheel moeten worden verwijderd. En dat zou gezien het belang voor iedereen toch erg jammer zijn!"


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-07-29 - 18:33:59 send message to Rik

Waarschijnlijk zullen de heren niet reageren en zal de kantonrechter een verstekbeschikking geven en de eis toewijzen. Dat is standaard als iemand niet reageert.

Daarna moet je nog maar zien dat je je geld krijgt.

Succes in ieder geval!


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2015-07-29 - 20:38:16 send message to P.Rooth

19 augustus is nog geen kort dag duurt tenslotte nog drie weken

Blijf duimen en wacht met belangstelling op vervolg

Paul


vogeltje1000
Website Member
Posts :309

Website Member
2015-07-30 - 19:59:06 send message to vogeltje1000

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Beetje hypocriet om de naam en plaatsnaam niet te mogen delen.
De heer D te den Ilp en Den Haag word met regelmaat genoemd.
Even zoeken levert Ongeveer 972 resultaten (0,26 seconden)op. op dit forum.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2015-07-30 - 20:54:42 send message to Daniel

Dat mag je hypocriet vinden, maar het beleid zal niet aangepast worden. Dus zoals aangegeven als de naam of woonplaatst genoemd worden dan gaat het hele topic in de prullenbak. En de reden dat de persoon die jij aanhaalt wel genoemd is, is omdat deze besloot deel te nemen aan de discussie waardoor de situatie veranderde en beiden kanten van het verhaal het woord konden voeren waardoor de leden hun eigen oordeel konden vellen. Dat is hier niet het geval en aangezien vogelarena hier geen partij in kan of wil nemen blijft deze regel van kracht


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-07-30 - 21:56:08 send message to benno124

Om geen andere discussie te laten ontstaan meld ik nogmaals wanneer er vogelliefhebbers zijn die een naam willen , kunnen ze die krijgen wanneer ze mij een berichtje sturen.
Regelmatig krijg ik nog verzoeken via de mail of telefonisch omdat kwekers die vogels te koop hebben zijn benaderd door handelaren uit de betreffende woonplaats.
En gezien het aantal vieuws en pb denk ik dat de naam al behoorlijk rond is gegaan.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-07-31 - 09:07:45 send message to Rik

Hoi Benno,

Je bent wel erg volhardend. Dat heeft voordelen maar brengt in dit geval dus ook grote nadelen met zich mee. Probeer een verwijzing naar de heren in dit topic achterwege te laten.

Het gaat om een privaatrechtelijke vordering en niet om een strafzaak. Iedereen begrijpt dat als je het advies van de moderator in de wind slaat het topic wordt verwijderd. Dan is ook dit topic zonde van energie geweest. Dat gun ik je niet.

Nogmaals: succes met het afwachten op een positieve beschikking!


benno124
Website Member
Posts :42

Website Member
2015-08-01 - 10:11:32 send message to benno124

Ik zal geen plaatsnaam meer noemen waar ze zijn gehuisvest.
Frustratie zal ik het maar noemen ,is de oorzaak hiervan , omdat handelaren hiermee proberen weg te komen.
Heb totaal geen probleem met handelaren maar het is wel de bedoeling wanneer ze vogels meenemen deze betalen - al is het wat later.
Heb ze meer dan voldoende tijd gegeven om het bedrag van 1650 euro op tafel te leggen.
Dit doen ze niet - dus proberen we het zo.


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2015-08-05 - 14:08:58 send message to marc1

Groot gelijk!!!


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2015-08-06 - 17:55:43 send message to ineznick

Succes Benno124! Hou ons op de hoogte.

gr gerben


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2015-08-08 - 10:36:46 send message to Henk57

Hou vol. En ik denk als ze veroordeeld worden dat hoewel ik die lui ook ken dat het hier dan wel genoemd mag worden. Immers dan is het openbaar / publiekelijk . Ik hoop dat het positief voor je afloopt

Henk




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 152 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede