Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Niet Nieuw maar wel positief Zwolle vogelmarkt Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2016-09-29 - 18:29:37 send message to denegon

Ik was om 0745 bij de ijselhallen.
toen de deur open ging heb ik een kaartje gekocht voor mij en mijn zoontje. dit duurde 30 minute om 5 over 9 waren we binnen.

het duurde dus helemaal niet zo lang. het was jammer dat de éde kassa unit links van de ingang niet open was anders had het nog sneller gegaan.

inderdaad wel wat lege tafels.
hier heb ik mijn 2 kooitjes met vogels uit gestald.

waarschijnlijk de verkeerde sort want ik heb ze niet kunnen verkopen.
wel 3 vogeltjes over kunnen nemen van Daniel die ik besproken had.

ik vond de organisatie goed

groet Egon en Jelle


herman hoekstra
Website Member
Posts :11

Website Member
2016-09-29 - 20:44:49 send message to herman hoekstra

Nu nog parkeergeld aanpakken schandalig
Neem voorbeeld aan Assen 3 euro zo hoort het


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2016-09-29 - 22:18:48 send message to P.Rooth

Herman Hoekstra parkeergeld is erg hoog alleen hebben de organisatie van de vogelmarkt daar niets mee te maken
is al tot in den treure over geklaagd


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2016-09-29 - 22:22:37 send message to P.Rooth

Ramon 1111 heb zelf jaaaaaren geleden al geopperd bij de organisatie om tafels die leeg staan weer te verhuren .

Denk een 5 jaar geleden ook gedaan . Gewoon gevraagd of ik op plaatst mocht staan aan buitenring , bedrijf was niet op komen dagen en verdomd dat mocht en gelijk betaald voor dat daalders plekje .


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2016-12-01 - 15:13:31 send message to P.Rooth

Vandaag alweer reserveren voor de Vogelmarkt van feb is me gelukt en nu afwachten hoe de zaken verder verlopen .

Mooie vond ik dat ik een mail gekregen had dat er vandaag gereserveerd kon worden helemaal top


lorikwekerij
Website Member
Posts :240

Website Member
2016-12-11 - 07:41:00 send message to lorikwekerij

ik kom helemaal niet op vogelmarkten
ik vind het maar niks dat loeren in tt kooien (wat een stress voor die vogels)
ik vind zelf niet dat je op die manier de gedrag van de vogels kunt bepalen en je moet de verkoper dan maar op hun blauwe ogen vertrouwen dat ze in hokken hebben gezeten zoals jij je het voorgesteld hebt
ik rij liever naar de kwekers zelf en kijk hoe de vogels er bij zitten (type hokken hygiëne enz)en als dat naar mijn zin is dan koop ik de vogels pas


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2016-12-12 - 17:35:04 send message to denegon

Op markten kun je wel kennis maken met de kwekers. Of afspreken met kwekers. Na de kennismaking kun je altijd een afspraak maken met de kweker. zo kunt je bij hem thuis gaan kijken.

daadwerkelijk vogels kopen doe ik er sporadisch. alleen als ik iets nodig heb en heb afgesproken zoasl de afgelopen keer.

groet Egon



P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2016-12-12 - 21:45:12 send message to P.Rooth

IK begrijp van Dijken uit Oude Pekela alias Lorikwekerij best ik vind vogeltentoonstellingen erger daar zitten de vogels enkele dagen in zo'n klein kooitje vandaar ik daar zowiezo al niet naar toe ga . Maar er gaan toch duizenden liefhebbers daar kijken .
Net wat Egon aangeeft je komt op markten en natuurlijk op tentoonstellingen vele liefhebbers tegen en willen ze bij mij thuis komen kijken is daar geen bezwaar tegen als het maar nette mensen zijn anders komen ze niet verder dan de poort


Hermit
Website Member
Posts :2

Website Member
2017-01-20 - 18:57:41 send message to Hermit

Meneer Hj de graaf ,een vraag over de Vogelmarkt in Zwolle.
Wanneer worden per mail de toegangsbewijzen voor de extra personen toegezonden ?

Met vriendelijke groet
Jan


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2017-01-20 - 23:31:28 send message to hj de graaf

Zodra wij de codes hebben ontvangen van de ticketshop. had deze week verwacht eigenlijk, ik verwacht ze nu in de loop van de volgende week.

mvg


Hermit
Website Member
Posts :2

Website Member
2017-01-21 - 09:47:47 send message to Hermit

Hartelijk dank voor dit snelle en duidelijke antwoord.

Mvg Jan


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2017-01-21 - 21:49:35 send message to P.Rooth

Dit weekend zal de planning zijn zoals op facebook staat en dan is de vraag waar wordt je gereserveerde plakje toebedeeld


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2017-01-29 - 22:09:43 send message to hj de graaf

Belangrijke mededeling voor liefhebbers van Grijze Roodstaart papegaaien. Welke vanaf 01-01-2017 op de CITES lijst appendix 1 staat.

Wij hebben van NVWA bericht gehad dat zij streng zullen controleren of de aangeboden grijze roodstaart papegaaien die worden aangeboden voorzien zijn van een gesloten pootring en een EU certificaat. Zie hieronder de reactie van de

NVWA:
Omdat het aanvragen van de EU certificaten pas mogelijk is vanaf 01-02-2017 bij RVO, verwachten wij, als NVWA, dat er nog niet veel EU certificaten afgegeven zullen zijn voor aanvang van de markt.

Wij zullen bij aantreffen van deze vogels, welke niet geringd zijn en/of waar geen EU certificaat bij zit, maatregelen nemen.

mvg Zwolse Vogelmarkt


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2017-01-30 - 13:54:42 send message to henkdelaat

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

hj de graaf,

Vind ik terecht zulke waarschuwing.

Er staan nu nog steeds Grijze roodstaarten te koop op verkoop sites zonder de betreffende papieren,mogen ze ook wel eens naar kijken.

De meeste mensen weten van de nieuwe wet niets af.

Het is voor iemand die nu een Grijze roodstaart wil kopen met of zonder vaste voetring een groot risico als er nog geen papieren bij zitten.



Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2017-02-02 - 15:13:00 send message to Daniel

Beste HJ de graaf,


Zijn er door zaken waar we rekening mee moeten houden ivm de vogelgriep wat Zwolle betreft?




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 125 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede