Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > HELP last van sperwers Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : HELP last van sperwers
koenders
Website Member
Posts :45

Website Member
2016-02-12 - 10:04:42 send message to koenders

De laatste tijd regelmatig ongewenst bezoek van een koppeltje sperwers.Ze zijn nauwelijks bang want als ik ze weg jaag gaan ze in een boom iets verder op zitten en zijn dan zo weer terug. Wat te doen. Gelukkig nog geen doodde vogels maar dat gaat niet lang goed zo.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2016-02-12 - 13:50:17 send message to Karel

Een spiegelbol op de voliere schijnt ze te verschrikken, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.


Martien Strijdveen
Website Member
Posts :195

Website Member
2016-02-12 - 14:07:26 send message to Martien Strijdveen

bij de wildkamp een plastic uil ophalen en die op het dak zetten zodat die kan draaien
succes verzekerd





P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2016-02-12 - 14:54:20 send message to P.Rooth

spiegelbol schijnen ze ook aan te wennen heb er 2 vlak boven de voliere hangen maar wel schade

Een uil van de Wildkamp heb ik ook en weinig afschrikeffect

Van die draaiende zilverkleurig windmolentjes schijnt effect te hebben maar nog niet gevonden


roodmus
Website Member
Posts :1338

Website Member
2016-02-12 - 19:15:35 send message to roodmus

Gebruik een paar oude CD,s aan een touwtje stokje op de kooi touwtje eraan en de sperwers flitsen weg.

Grt


Patrick
Website Member
Posts :80

Website Member
2016-02-12 - 21:55:28 send message to Patrick