Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > koningsparkieten in blok krijgen . Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : koningsparkieten in blok krijgen .
jan koningsp
Website Member
Posts :23

Website Member
2017-04-08 - 18:45:10 send message to jan koningsp

Hallo ik heb misschien een goede manier om koningsparkieten in de blok te krijgen !!!
Heb twee koppels samen gesteld in 2015 gele man x split pop en gele pop x split man zijn nu dus twee jaar !!
Heb blokken gelijk er bij gehangen om te wennen er aan van begin dat ze koppels apart zaten dicht na maanden zag ik dat ze totaal niet in blokken gingen .
Ben toen voliere in gegaan en heb de deurtjes opzij open gezet en ja ze gingen er spelenderwijs in wat op zich eigenlijk wel normaal is om dat konings wel alles willen zien en uitbroberen.
2 maanden voor broedseizoen van dit jaar dus nu heb ik de deurtjes dicht gemaakt .
Ze gingen jan en feb en maart niet meer er in !!!
Maar nu het broedseizoen begint werd ik vrolijk verrast dat ze in beide vluchten alle vier het blok vrolijk zonder probleem bezoeken of het de normaalste zaak is, voor mij een bevesteging dat dit wel degelijk werkt .
Want ik heb dit bij wildkleur koppel konings al eerder uitgeprobeerd en toen dacht ik dat ik geluk gehad had maar nu gebeurd het in beide vluchten weer en ben ik er van overtuigd dat dit een werkende uitkomst heeft en wil ik dit graag delen met anderen om succes te krijgen, zullen ook wel weer mensen zeggen onzin !!! nou ik zeg dat dit wel degelijk werkt kan geen toeval zijn dat me dit lukt voor 3de keer en nu in twee vluchten beide koppels er in gaan veel succes gr!!!


gerrit1950
Website Member
Posts :785

Website Member
2017-10-25 - 20:05:05 send message to gerrit1950

Is op zijn minst het proberen waard. En alle tips zijn voor iedereen welkom!


KeesdeJongh
Website Member
Posts :267

Website Member
2017-10-26 - 17:55:42 send message to KeesdeJongh

Wat ook vaak helpt is het deksel van het blok eraf laten.


Dorian
Website Member
Posts :60

Website Member
2017-10-27 - 18:49:49 send message to Dorian

inderdaad, heb ik ook gedaan en zie dit jaar 5 eieren, jammer genoeg onbevrucht maar 't vrouwtje wil in de blok en wil broeden, nu nog bevrucht krijgen ...



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 127 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede