Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Uitsluitend bellen voor vogels. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2017-10-19 - 01:47:32 send message to ineznick

Ja inderdaad Rik en Kamervoliere , achterdocht! Zo komt het bij mij ook over.


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2017-10-19 - 01:50:01 send message to marc1

Goh Rik, nou snap ik waarom ik je al zo,n tijd niet meer heb gesproken😁😁😁


dundieje
Website Member
Posts :234

Website Member
2017-10-19 - 11:15:13 send message to dundieje

Net zoals er mensen zijn die een rot-hekel aan bellen hebben, zullen er ook wel zijn die een bloed-hekel aan mailen hebben.
Ik kan goed begrijpen dat er mensen zijn die alleen tel. reactie's willen.
er zijn nog genoeg liefhebbers die nooit van hun E-mail gebruik maken,vaak is het de moeders de vrouw die de E-mail controleert hoe laat Zalando man aan de deur komt.

afgelopen jaar hebben we behoorlijk wat vogels aangekocht,alles tel.besproken.
totaal geen problemen gehad.
Ik zelf vind ik bellen veel persoonlijker,en in een paar minuten weten beide partijen waar ze aan toe zijn.

ik reageer ook niet op advertentie's zonder tel. nummer.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2017-10-19 - 15:42:01 send message to P.Rooth

ken je opmerkingen onderstrepen dundieje nu komen termen als achterdocht erbij Tsjonge jonge

Dan denk ik zoals de waard is vertrouwd die zijn gasten .

Bellen is persoonlijker en met fb is er een chatding daar maak ik ook gebruik van is korter dan mailen


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2017-10-19 - 16:45:02 send message to henkdelaat

Ik heb ook geen hekel aan bellen,maar alleen om een afspraak te maken.

Moet ik eerst wel weten wat de prijs is,hoe de vogels eruit zien,of ze compleet zijn.

En die gegevens print ik uit en neem ik mee als ik de betreffende vogel ga halen.

Zodat ik als er misverstanden zijn de verkoper kan confronteren met zijn door de mail verstuurde gegevens als die NIET KLOPPEN met de vogel(s) die ik aantref daar gaat het over en niet of iemand een hekel heeft aan bellen of dat moeder de vrouw de E-mails controleert enz enz.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2017-10-19 - 17:00:40 send message to Daniel

Uiteindelijk werkt het alle twee. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Ik handel zaken liever per mail af, maar als iemand wilt bellen dan bellen we. En met of zonder mail indien de vogel niet voldoet aan de verwachtingen dan zijn we ook zo weer weg. Ook indien ik er 3 uur voor in de auto moet zitten.


Rvdm67
Website Member
Posts :53

Website Member
2017-10-19 - 19:03:05 send message to Rvdm67

Bij echte interesse kan bellen geen probleem zijn.
Mailen en fotos kan altijd .
Grootste probleem is dat heeeel veel mensen niet het fatsoen hebben om terug te mailen na prijsopgave..
Geen interesse of dank je voor de prijsopgave lijkt mij toch kleine moeite..


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2017-10-19 - 22:03:15 send message to P.Rooth

Rvdm67 dit maak ook ik zo vaak mee dat je hemd bekant van je lijf gevraagd wordt via de mail . Is geen punt voor mij om via de mail te antwoorden .
Hele lijsten met prijsopgaves worden gevraagd en geef je die netjes zoals gevraagd incl foto's wordt er een afspraak gemaakt vaak op de vogelmarkt omdat ze daar toch naartoe gaan allemaal via de mail zie je geen hond verschijnen .

Juist dan staan ze op me zwarte lijst .

Uitsluitend bellen kan misschien voorkomen dat je voor nop ergens naar toegaat nooit helemaal .

Als je ergens aankomt is het ook wel Goh helemaal vergeten net verkocht enz enz .

Zoiets doe je gewoon niet dan is bellen of mailen hetzelfde tis de mentaliteit van velen waardoor gevraagd kan worden van uitsluitend bellen .


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2017-10-20 - 00:36:23 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Het verschilt inderdaad van persoon tot persoon.

Veel mensen hebben last van 'telefoon-angst' of 'bel-angst'.

Zelf heb ik er ook een hekel aan. Het zweet breekt me uit en als ik mensen aan de telefoon heb of mensen moet bellen.

Soms heb je domme ulken aan de telefoon, dominante mensen of uitvreters. Dat haat ik.

Aan de telefoon ben ik altijd angstig en probeer ik aardig te zijn. Dat resulteert er dan meestal in dat ik vogels voor prikkie verkoop of dat ik voor de hoofdprijs koop.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2017-10-20 - 06:09:59 send message to www.wim

Indien u problemen heeft met een forum lid kunt u dat direct bespreken met dit lid. Het forum is hiervoor niet de juiste lokatie


Dit bericht is door moderator Daniel aangepast

marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2017-10-20 - 09:23:36 send message to marc1

off-topic


Dit bericht is door moderator Daniel aangepast

dundieje
Website Member
Posts :234

Website Member
2017-10-20 - 09:23:46 send message to dundieje

Als er bij mij een liefhebber komt ,
met een printje van wat er besproken is.
dan hebben mijn nekharen toch de neiging om een bepaalde richting uit te gaan.
nee zulke mensen komen niet in het "zwart boek".
die plaats ik in het hokje "bijzondere gevallen"


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2017-10-20 - 15:39:26 send message to tropic

Voor sommigen onder ons, Lang leve de anonimiteit van het internet


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2017-10-20 - 23:15:00 send message to ineznick

Het is ook niet dat ik niet wil bellen, maar als het er zo UIDRUKKELIJK bij staat , dat er gebeld moet worden. Daar wordt ik helemaal niet goed van.
Ik werk in ploegen en ben soms om de raarste tijden thuis . Als ik dan een advertentie zie, dan zal ik dan ook gelijk op dat moment bellen..... Ik denk niet daar mensen ook op zitten te wachten.

En dan kun je wel zeggen, als je er belang bij hebt, dan bel je toch op een christelijke tijd? Maar daar moet je dan op dat moment wel tijd voor hebben. Om wat over een prijs te weten te komen of een andere vraag heb over de vogels, is dat voor mij makkelijker om dat via whats app te doen. Kan ik het op een tijdstip doe , dat mij dat uitkomt en de aanbieder kan reageren als hem dat het beste uitkomt. Als het dan zover is dat ik vogels wil ophalen/bekijken , dan wil ik daar wel telefonisch een afspraak over maken.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2017-10-21 - 21:37:54 send message to P.Rooth

Misschien een rare vraag maar wat is whats app
ken alleen op die nieuwe toestellen als ik het goed heb anders is dat sms wat ik ook niet snap





Plaats een reactie



Er zijn in totaal 175 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede