Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > "Foto van het jaar" verkiezing?
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-07-17 - 14:05:24

Sorry Ben,

maar ik word hier nu zo moe van he,



Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-07-17 - 14:13:02

Hallo Ben
sinds wanneer ben jij de beheerder van de site?als jan brinkers of peter er iets van zegt oke.

Groeten Dennis


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2005-07-17 - 14:21:57

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
------------------------------------
Als dit soort acties hier op VA niet gewenst zijn dan hoor ik dat graag van de enige die hier iets over te zeggen heeft namelijk van Jan Brinkers
----------------------------------------

shocked 8Oshocked 8O Sorry Erwin,maar forumleden mogen er toch ook wel een mening over hebben? sad :(

Persoonlijk vind ik het een leuk idee en:wie mee wil doen doet mee,wie er geen zin in heefd niet!

probleem opgelostlaugh :Dlaugh :D







Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2005-07-17 - 14:27:57

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik mag toch wel een mening hebben? Of mag dat ook al niet meer. En zeker, ik bepaal niets, maar ook diegene niet die dit zgn. bedenkt. En ik weet ook wel dat alleen Jan bepaald wat hier wel of niet mag, althans als het erop aan komt. Maar bij de inhoud van deze site zit ook een onderdeel volieres, plaats daar dan de foto's als je graag plaatjes wilt bekijken. Of nog beter, doe zoals zoveel anderen. Begin zelf een site. Vogelarena is begonnen als advertentiesite, later zijn er een aantal zaken bij gekomen o.a. het forum, dit vooral om meer info te vergaren. Maar steeds meer wordt dit forum in beslag genomen door hele fotoreportages en dat is jammer. Of je het er nu mee eens bent of niet. Dit is mijn mening.

En Wickingh, met dit soort provocaties maak je geen vrienden.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-07-17 - 14:30:43

Ik vraag me af wie nu de kleuters zijn.
Sommig mensen hebben kritiek, soms wel wat ongenuanceerd oke, maar de reacties daarop zijn buitengewoon kinderachtig.
Of moedwillig extra foto's plaatsen of oneigenlijke verwijten maken.
Alleen maar om te treiteren.
Eindelijk zijn er mensen die (durven)aangeven zich daar aan te storen en prompt worden ze weer voor van alles en nog wat uitgemaakt.
Deze mensen hebben zich lang stil gehouden omdat ze het tolereerden.
Dus wie domineren nu??
Doe eens volwassen en heb respect voor elkaar.
Je kan natuurlijk zeggen als mensen aangeven zich te storen aan bijvoorbeeld talloze foto's(heb niet de indruk dat men zich om een enkele functionele foto druk maakt) er met opzet meteen maar een serie te plaatsen, je kan ook zegge ok, ik zal me matigen en foto's plaatsen op bepaalde plaatsen.
Denk dat met de laatste optie vogelarena meer gebaat is


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-07-17 - 14:37:25

waar zijn we nou mee bezig willen we soms dat er op elk topic een slot komt door tegen elkaar te gaan zeiken.laten we het gezellig houden.ben je tegen veel foto`s sla het topic over.als we zo doorgaan met ons gezeik zie ik het nog gebeuren.dat vogelarena ooit geen forum meer heeft.alleen omdat wij elkaar perse af moeten zeiken en elkaar het licht in de ogen niet gunnen.ik neem aan dat dat ook niet is wat we willen


Groeten Dennis


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-07-17 - 14:46:51

Volgens mij geldt dat toch voor beide kanten of niet Dennis?


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-07-17 - 14:48:13

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

indd


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-07-17 - 14:48:40

Wat is je bedoeling hawkeye? Een gezamelijke actie van beide sites, of gewoon van Nederland oid?
M.a.w. hoe groot/ klein zie je het


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-07-17 - 15:18:17

Ach Ramon,

ik kan dat wel hebben hoor,ik heb nog vrienden genoeg,

mvg Frank

ps geen foto


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-07-17 - 16:01:38

kom op frank laten we elkaar niet provoceren.en het gekker maken.
het word er niet beter van

Groeten Dennis


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-07-17 - 16:43:03

quote
Jeetje als ik niet beter zou weten zou ik haast gaan denken dat jullie een stel wijven zijn dat om ieder wissewasje moet gaan lopen zeiken!

De spijker op zijn kop.
Het zijn niet de foto's , maar dit soort gezeik om niks, dat dit forum steeds minder leuk maakt.
Leuk idee , Erwin . gewoon doen.
Bas


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-07-17 - 17:24:24

quote
Erwin, gebruik jouw eigen site (of die van Bert) hier dan voor.

quote
Wat is je bedoeling hawkeye? Een gezamelijke actie van beide sites, of gewoon van Nederland oid?
M.a.w. hoe groot/ klein zie je het

Zoals ik al schreef heb ik een actie in gedachten voor een foto van het jaar verkiezing voor die leden die wel graag foto's bekijken. Omdat ik ook al lang lid ben van vogelarena had ik het leuk gevonden deze actie samen met Jan te houden. (Hoe meer zielen hoe meer vreugd!) Daarnaast dacht ik dat het wel goed zou zijn voor de sites als er weer eens een positieve actie zou komen. Ik dacht hiervoor een verkiezing te kunnen houden waarbij alle leden van de twee sites hun mooiste foto's kunnen inzenden en waarbij de leden en bezoekers een waarderingscijfer aan kunnen geven. (software hiervoor zit standaard in mijn pakket). Hiermee kun je dus ook heel goed een top ... laten uitfilteren voor de hoogst gewaardeerde foto's. Van deze groep foto's in 4 verschillende groepen (kromsnavels, zang/tropenvogels, roofvogels en vogels in het wild)zouden we dan een top 10 kunnen laten uitfilteren die vervolgens door een jury van echte fotograven beoordeeld zouden kunnen worden. Hieruit komen dan in elke groep een foto van het jaar enzovoort.
Natuurlijk zou hier een leuke prijs aan moeten zitten dus ik had hiervoor contact willen opnemen met een aantal mensen voor wie ik gewerkt heb in de zakenwereld om te kijken of ze nog toepasselijke prijzen ter beschikking zouden kunnen stellen.

Maar zoals duidelijk aangegeven hebben mensen het hier tegenwoordig wel heel erg moeilijk met de aanwezigheid hier op de site van anderen. Duidelijk mag zijn dat mijn ideen, meningen of foto's hier niet langer welkom zijn. Dat ik voor elke tekst of idee voor mijn eigen site aan de leden van VA uitleg verschuldigd ben als ik dit wil delen met VA en mag ik alleen nog maar schrijven als een ander daarover gevraagd heeft.

Ben, ik vind het jammer dat jij zo slecht over anderen denkt. MCH is van mij persoonlijk. Dat is mijn eigen site waar een ander niets mee te maken heeft anders dan dat ze lid zijn en/of voor de site schrijven. Dat ik daarin het nieuwe bedrijf van mijn beste maat promoot maakt nog niet dat deze ook belangen heeft in de site of visa versa. Ik betaal elke maand alle rekeningen die deze site met zich mee brengt uit eigen zak. Dat is wat ik voor mijn hobby over heb. Niemand anders betaald hier ook maar een cent voor. Maar jouw reactie doet mij nu wel inzien dat ik hier niet langer welkom ben. Ik zal jouw dringende verzoek dan ook ter harte nemen en zeg hiermee mijn lidmaatschap op vogelarena op!

Als deze actie nog doorgaat dan is het in ieder nu uitsluitend voor The Macaw Club Holland.


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-07-17 - 17:30:30

Hallo Erwin
jammer dat je je door 1 zo`n persoon laat wegjagen.zie je wel weer op de MCH.

Groeten Dennis


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-07-17 - 17:32:12

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

In mijn bovenstaande reactie bedoel ik uiteraard lang niet alle leden van VA. Ik denk nog altijd dat de meeste leden echt van onze hobby houden en daar anderen graag van laten meegenieten op wat voor manier dan ook.
Ik zal zekers doorgaan met mijn hobby alleen beperk ik mij vanaf nu op mijn eigen site. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het wordt gewaardeerd omdat mensen anders geen lid zouden worden!

Erwin

PS! Dennis, het is niet de reactie van 1 persoon die mij nu zover krijgt maar alle reacties van de afgelopen 6 tot 10 maanden waarbij niemand meer iets kan schrijven zonder door een ander aangevallen te worden. Ik heb altijd geprobeerd om er een positieve draai aan te geven. Ik heb de mensen dan ook nooit prive aangesproken op hun denken of doen. De sfeer van VA in de laatste maanden is voor mij de reden, de reacties in deze als laatste druppel! Natuurlijk zie ik alle positieve mensen graag op MCH.




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 187 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede