Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > "Foto van het jaar" verkiezing?
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-07-17 - 17:47:40

Ten eerste moet het toch even me van het hart dat er al weer snel allerlei conclusies worden getrokken.

Ik had zelf nog niet gereageerd omdat ik met Erwin eerst wat details wilde bespreken over het haalbaar zijn van deze actie. Ik stond er wel welwillende tegenover.

Ik sluit bij deze het onderwerp. En of zo'n idee nog doorgaat of niet, jullie merken het wel.



Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2005-07-17 - 17:48:05

Erwin, jouw reaktie vindt ik wel erg flauw. Ik geef alleen mijn mening over het bombardement van foto's die we de laatste tijd op vogelarena te verduren hebben. Voor mij, en ik denk ook voor veel anderen, is dit forum een medium waar je vragen kunt stellen over dingen van allerlei aard die je zoal tegen komt in onze hobby. De antwoorden die je dan krijgt kunnen je vaak dan weer verder helpen, als daar dan voor de verduidelijking een foto bijgeplaats wordt, prima gewoon doen. Maar wil je op dit forum een fotospelletje gaan spelen, dan is mijn mening, dat hoort hier niet thuis. Maar nogmaals net zoals jij en ieder ander, mag ik toch ook een mening hebben.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 182 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede