Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kaketoes Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kaketoes
osnavalth
Oud Lid
Posts :3

Oud Lid
2003-02-13 - 11:57:08

beste mensen.

Ik heb sinds een tijdje een span molukken kaketoes.
Nuwil ik daar graag meer van weten zoals kweekgedrag ,grote van het broedblok, voeding ,enzovoort.
Wie kan mij enige tips geven zodat ik verder kan met dit stel clownen.

Vriendelijke groeten Oscar Hannewijk


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-01-31 - 17:43:28

er zijn maar heel weinig mensen tot geen mensen die je daar info over willen geven
tot nu toe hebben maar 2 mensen mij iets meer info gegeven.
ik ben bang dat die mensen die deze vogels hebben bang zijn om info te geven daar je dan in hun straatje komt
zelf ben ik als meer dan 3 jaar bezig om info te krijgen over de witkuif


kurt
Oud Lid
Posts :45

Oud Lid
2004-01-31 - 18:17:20

Hier kan ik kaketoe bijtreden
Ik heb ook inlichtingen gevraagd over rosékaketoes en heb ook maar 1 iemand gehad met inlichtingen waarvoor dank aan die persoon.
Of kan er anders maar één iemand deze vogels kweken


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2004-01-31 - 18:56:21

ik weet voor bijna 100% zeker dat Ed en Thiely de MOOR uit Eindhoven jullie alle gewenste info kunnen geven over het kweken met kaketoes.
Ik ken ze van diverse lijsten en natuurlijk van de PAKARA en ze geven heel graag info !
hopelijk helpt dit,
vele groetjes,
MARIANNE


rene schuurmans
Oud Lid
Posts :16

Oud Lid
2004-01-31 - 19:33:34

Het lijkt mij het beste dat je info vraagt aan de kweker waar je ze gekocht hebt ,die weet waarschijnlijk wel hoe je ze moet voeren en hoe je er mee moet kweken


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2004-01-31 - 19:35:56

Met een beetje moeite kun je op internet toch genoeg info vinden.
Maar dan moet je wel wat moeite doen.


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2004-02-01 - 00:48:44

Er is op internet genoeg informatie te vinden, maar dan moet je er wel de moeite voor nemen.
En niet als je de vogels al in je bezit hebt, maar van te voren.
Zoek dus van te voren zo veel mogelijke informatie bij elkaar en kijk dan of de vogels wel geschikt zijn voor jou.
Dat voorkomt veel narigheid voor jou en voor de vogel.
Je hoeft dan de schuld ook niet op een ander te steken als je niets van je vogels af weet.

Hieronder het amail adres van;
Thiely en Ed de Moor
www.kromsnavel.tk

Groeten Meyer.wink ;)


kurt
Oud Lid
Posts :45

Oud Lid
2004-02-01 - 06:44:58

Als iedereen je verteld dat de informatie op internet en je zogenaamd te lui bent om te zoeken dan vraag ik mij af of dit forum nog wel hoeft of zijn sommigen op hun tenen getrapt.


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-02-01 - 10:40:59

Ed en Thiely zij 1 van de 2 personen die mij info hebben gegeven daar sta ik ook op de mailingslijst en krijg er nu altijd een mail van met info.
Maar dat zullen echt niet de enige mensen zijn die met kaketoe's kweken daarom wil ik van meerdere mensen info hebben


rene schuurmans
Oud Lid
Posts :16

Oud Lid
2004-02-01 - 18:22:38

ik denk dat de onwil voor informatie verstrekking hier uit voor komt : men denkt (en mischien wel terecht):bij de handel of op markten
gaan kopen en dan de kwekers gaan lastig vallen met vragen ,daar werken de kwekers dus niet aan mee!


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-02-01 - 18:35:02

waarom zouden kwekers daar niet aan mee willen werken ? zo help je je eigen hobby toch ook ?
Het informatie verschaffen zou juist een deel van de hobby moeten uitmaken , hoe anders kan je zorgen dat mensen met onvoldoende informatie groeien tot verantwoordelijke vogelhouders ?

Het lijkt mij nml. niet de bedoeling dat alleen kopers van kwekers goed geinformeerd worden en hierdoor verantwoord bezig kunnen zijn ..



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede