Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > wateraders? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-02-11 - 18:07:03 send message to ParkietenPeter

Een heel mooi voorbeeld en nog mooier dat er een oplossing is gekomen.
Ik ben er wel van overtuigd dat de oplossing niet door de w-loper zijn inzet kwam. Het was in mijn ogen niet meer dan iemand die je een idee aan de hand deed. In de trant van "zet het bedje maar eens aan die kant".
Huil-babys zijn sowieso een heel complex verhaal. Echte wetenschappers zijn hier al decennialang mee bezig en er nog lang niet uit omdat elk geval apart is.
De oplossingen zijn echter verder net zo complex. Het kan anders net zo goed zijn dat de baby zo lanzaam aan "klaar" was om door te slapen. Je kunt je leven voor een deel beinvloeden door wat je denkt. Het gevaar gaat erin zitten als je voor anderen gaat denken (meer als algemene waarschuwing).
Ik denk ook aan de velen die naar osteopathen gaan met hun huil-baby. Bijdrage hierover zoals op scepps is anders onlangs nog in het nieuws geweest. Met de tragische dood van de baby tot gevolg!

Hiermee wil ik aangeven dat met dit soort alternatieven men wel héééééééél voorzichtig moet zijn.
1 Succesverhaal geeft absoluut géééén garantie voor iedereen!

Nu zal de ervaring met onze vogels voor ons mensen wel redelijk onschadelijk zijn. Maar des al niette min, Garantie geeft een alternatieveling (en deze uitdrukking gebruik ik meer om de gehele groep aan te duiden, niet met een negatieve smaak) nooit!

Het is altijd probeer, dit, volgens mij dat. En werkt het, heb ik gelijk.

Wees heel voorzichtig.

wink ;) Peter


GS87
Website Member
Posts :103

Website Member
2010-02-11 - 18:41:46 send message to GS87

hey

ik wil er wel even duidelijk bij zeggen heb hem absoluut het probleem niet verteld en ook niet verteld waar de vogels zaten het is namelijk zo dat we heel de plaats hebben platgewalst en ook de schuur waar ze in zaten helemaal afgebroken hebben
dus hij wist nergens iets van af maar wees wel die plek aan dat daar een waterader zat precies waar de kooien hadden gestaan was het ergste punt

ik ben ook nog steeds niet overtuigd laat dat voorop staan maar ga het wel proberen


gebbinkjes
Website Member
Posts :68

Website Member
2010-02-11 - 20:03:28 send message to gebbinkjes

je hebt niet alleen wateraders maar ook aardstralingen en daar zit terdege verschil in wij hebben ooit de proef gedaan met 3 wlopers die na elkaar in de zelfde ruimte gingen lopen en alle drie kwamen ze op de zelfde punten uit; hoe willen we dat dan verklaren?.Als je een waterpomp wilt slaan in de tuin dan zul je toch op een kruispunt van 2 aders uitmoeten komen anders kun je pompen wat je wilt maar je krijgt geen druppel naar boven.


Fonje
Website Member
Posts :439

Website Member
2010-02-11 - 20:39:39 send message to Fonje

Zeg tegen die lopers dat ze geld kunnen verdienen. Er wordt al sinds 1964 een prijs van 1000000 Dollar uitgeloofd voor diegene die denkt om over buitengewone gaven te beschikken en die ook kan bewijzen/demonstreren. Hij mag nog zelf bepalen wat hij mag doen. In al die jaren is er nog niemand in geslaagd om die prijs te innen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/James_Randi_Educational_Foundation

Groetjes
Peter


Asura
Website Member
Posts :282

Website Member
2010-02-11 - 21:14:57 send message to Asura

Dat soort mensen (met "bovennatuurlijke krachten") zijn vaak erg goed in het (onbewust?) oppikken van kleine signalen. Zo kun je (zonder dat je het zelf door hebt) hele subtiele dingetjes doen zodra zo'n persoon in de buurt komt van de plaats waar jij weet dat er misschien iets aan de hand zou kunnen zijn.
Ik geloof op zich best dat er mensen zijn die gevoeliger zijn voor zaken als magnetisme of wat voor andere energieën dan ook, maar je moet gewoon altijd wel bedacht blijven op dat soort kleine dingetjes/andere verklaringen.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2010-02-11 - 21:31:49 send message to Karel

quote
wij hebben ooit de proef gedaan met 3 wlopers


In Duitsland is ooit een proef gedaan met 400 lopers....met als resultaat dat 50% van de lopers water "ontdekte" in een gesloten buis. Je hoeft geen statisticus te zijn om te begrijpen wat dat betekent, toch?


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-02-11 - 23:03:27 send message to Ton Koek

Ik denk niet dat we moeten proberen elkaar te overtuigen hier, er zijn mensen die er baat bij hebben en er zijn mensen die er niets van moeten hebben. Allebei goed toch?

Ik loop nu dankzij "een alternatieveling" 2 jaar zonder rugpijn, na 49 jaar van de ene naar de andere "echte" arts gelopen te hebben. Operaties, manuele therapie, fysio, zelfs heilgymnastiek vroeger, nooit hielp het echt.
Ik geloof er dus wel in. happy :)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-02-12 - 10:11:58 send message to ParkietenPeter

quote
water "ontdekte" in een gesloten buis.

Zonder de inhoud te kennen zeg ik dat dit nagenoeg niet mogelijk is.
Want het hele principe is gebaseerd op spanningsvelden en die komen niet van stilstaand water maar van stromend water. Maar dat weet elke wetenschapper (hetzij hobby)

Maar zoals Ton zegt als het helpt ben je gelukkig en de rest (inclusief ikzelf) mag ervan denken wat ze willen.

Dat is nou het mooie van het leven. laugh :D

wink ;) Peter



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 148 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede