Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > hoe lang duurt het voor een grijze roodstaart gewend is? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : hoe lang duurt het voor een grijze roodstaart gewend is?
pippa
Website Member
Posts :1

Website Member
2010-02-22 - 18:13:06 send message to pippa

hallo
ik heb sinds een paar weken een grijze roodstaart en hij is ongeveer een jaar oud
het lijkt erop dat hij al aardig gewend is, hij eet goed, zit zich te poetsen en klimt lekker door de kooi, hij pakt ook eten van ons aan enzo alleen er komt helemaal geen geluid uit.. hij praat niet, hij fluit niet, hij murmelt niet, helemaal niks!
Komt dat doordat hij nog niet gewend is of zijn er ook grijsjes die gewoon helemaal geen geluid maken? Ik dacht dat degene die niet praten toch wel geluiden immiteren of fluiten..
En is er een kans dat hij nog wel kan leren praten of gebeurt dat alleen bij papegaaien die al een beetje luidruchtig zijn van hunzelf?
En als het komt doordat hij nog moet wennen hoe lang duurt dat dan want ik dacht dat hij met 2 weken wel aardig gewend zou zijn.


marie rose
Website Member
Posts :377

Website Member
2010-02-22 - 19:01:15 send message to marie rose

ik heb sind enkele maanden 1 koppel grijsjes (inporten)waren fel schuw, sinds verleden week zegd de man Coco en hij fluit zoals mannen naar meisjes fluiten.de pop blijfd nog schuw.
ik zou zeggen telkens je de kooi passeert zeg dan zijn naam en blijf dat herhalen. op 2 weken tijd kan de vogel nog niet veel geleerd hebben denk ik,of: kon hij praten met de vorige eigenaar? het beste is nog altijd: heb veel geduld dan komt het praten of fluiten welwink ;)


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2010-02-23 - 05:32:15 send message to bert1974

mijn schoonzus heet een grijze gehad die alleen maar praat en geluid maakt als er niemand bij is.
zodra er iemand in de kamer kwam dan was hij stil en al ging je op je je kop staan hij vertikte het.
hij is afgelopen na jaar overleden en was op zich heel tam hij kon praten als brug man maar dan moest hij wel alleen zijn.

groet bert


bboer
Website Member
Posts :93

Website Member
2010-02-23 - 16:33:21 send message to bboer

Heb hier ook een grijze in een voliere zitten, Als ik erbij ben blijft het bij een beetje fluiten, maar als ik weg ben heeft hij hele gesprekken. bboer



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 150 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede