Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > portugees die vogels wil kopen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : portugees die vogels wil kopen
jan-ferdinand
Website Member
Posts :86

Website Member
2010-07-11 - 00:12:53 send message to jan-ferdinand

hallo
ik heb een vraag over een paar portugezen
paolo en sergio ciprinano

ze willen vogels kopen
opzich geen probleem maar het internet adres klopt niet
nu is de vraag wie kent deze personen en zijn ze betrouwbaar
heb geen zin in problemen daarom mail maar wat je weet over deze personen naar jfmussche@hotmail.com

mits het ok is en positief zet het hiet maar neer dan
is niet de bedoeling dat ik deze personen wil beschadigen maar meer om te wten wie ze wel kennen
groet jfmussche


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-07-11 - 06:51:08 send message to arjandaf

bij twijfel houd het op


edou
Website Member
Posts :159

Website Member
2010-07-11 - 07:32:42 send message to edou

ook ik heb gister een mail gehad van hun, of ze in september neo s kunnen kopen


Mp vd Sande
Website Member
Posts :158

Website Member
2010-07-11 - 07:56:56 send message to Mp vd Sande

Ik heb gisteren ook een mail gehad van die gasten.
Dit is wat ze me stuurde.
Hello
I am an portuguese birdkeeper and I have special interest in psittacula and lories species, if you can send to me a price list of your birds maybe we can do a deal, in September I will go to Belgium and Holland and them I can collect them.
Thanks
Paulo and Sérgio Cipriano
Fonte Grada - Torres Vedras - Portugal

www.avesdotirabicos.com

Groeten Martijn


Geert-Best
Website Member
Posts :199

Website Member
2010-07-11 - 09:00:33 send message to Geert-Best

Ik denk dat heel vogelarena een mailtje heeft gehad?

Groetjes uit Best laugh :D


jan-ferdinand
Website Member
Posts :86

Website Member
2010-07-11 - 09:42:28 send message to jan-ferdinand

kreeg het zelfde mailtje
maar het vreemde was dat ik de site niet kon openen die er onderstond vandaar de twijfel
heb ze vriendelijk terug gemaild met eventuele prijslijst en nu maar afwachten wat het is


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2010-07-11 - 11:55:52 send message to RICHARDVHASSELT

Al ik de vogels over heb gaan ze mee naar de markt in zwolle 2 keer per jaar ligt eraan wat ik heb het lijkt er nu op pas in februarie geen vreemde mensen aan de deur geen gezeur,heb ze in nette tt kooien en ben altijd alles kwijt voor een goede prijs.

Wat ik nooit doe is een vogel op de markt kopen of mee terug nemen naar huis ivm ziekte enz.

Richard


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-07-11 - 13:29:02 send message to denegon

ik krijg regelmatig mail uit tsjechie en portugal en wimpel dit altijd af. het wachten op onzekerheid is bij mij al genoeg om te zeggen 'helaas'

De paar vogels die ik over heb gaan naar het ATC. redelijke prijs krijg ik er voor. en zoals hierboven al staat geen vreemden aan huis.

groetjes egon


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2010-07-11 - 13:56:35 send message to RICHARDVHASSELT

Tuurlijk verkoop ik ook wel eens wat zo aan huis maar niet alles natuurlijk lukt nooi er mogen best mensen komen kijken naar de vogels ed maar ik bedoel ik moet er geen mensen uit weet ik waar vandaan bij hebben ik kijk ook wel eens bij mensen thuis je hoort en ziet weer dingen enz.

Richard


marie rose
Website Member
Posts :377

Website Member
2010-07-11 - 17:15:14 send message to marie rose

ik vraag mij af hoe die mensen uit tsjechie en portugal aan jullie e-mail adres komen?


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2010-07-11 - 20:28:39 send message to blg

Je gaat naar een advertentie en klikt op stuur email, daarna is het copy/paste


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2010-07-13 - 00:13:15 send message to theelepeltje

quote
De paar vogels die ik over heb gaan naar het ATC. redelijke prijs krijg ik er voor.


Geluk gehad dan zeker? Ik had een keer een stel vogels die ik naar ATC wilde brengen. Ik kon ze alleen bij hun kwijt (voor een kwart van de prijs als ik waar ik ze voor had gekocht) en dan alleen als ik bij ATC dure vogels terugkocht. Heb vriendelijk bedankt! angry


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2010-07-13 - 05:58:14 send message to bert1974

ik denk dat het grootste probleem wat wij als hobby kwekers hebben is dat we zelf een prijs in gedachten hebben en dat we die gewoon nergens krijgen.
de hele markt wordt tegenwoordig kapot gemaakt[door ons zelf]
en dat is met name de schuld van het internet.
iedereen wil een normale prijs voor zijn jonge vogels.
en dit wordt er haast niet meer voor geboden omdat er verschrikkelijk veel mensen ondertussen ook handelaartje proberen te spelen.
zet maar eens een vogel op mp en zet daar bij van bieden.
ik wordt er vervelend van om dan biedingen te krijgen waar je de broek van af zakt.
als je er bijvoorbeeld een grijze rood staart op zet die dan een waarde heeft van zeg maar 450 euro dan wordt daar gewoon 100 euro op geboden.
en daar gaan dan een paar over heen en dan is je hoogste bod als je geluk hebt 300 euro.
dit schiet natuurlijk niet op.
ik heb ondertussen gewoon de stel regel dat mijn prijs de prijs is en wie het eerst bij me komt en dan dat bedrag bij zich heeft dat die de vogels mee krijgt.
ik reserveer ook niks.
ik moet er wel heel eerlijk bij vertellen dat ik nog verschillende vluchten leeg heb en dus ook de mogelijkheid heb om de jongen langer te laten zitten.

groet bert


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2010-07-13 - 12:51:35 send message to theelepeltje

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

In mijn geval had ik een koppel jonge vogels gekocht voor 170 euro (gesekst met papieren) in 2008 en ATC bood per vogel 25 euro per stuk! Alleen het seksen is al 20 euro per vogel... sad :( En dan alleen als ik daar een vogel van 180 euro terug kocht.


GS87
Website Member
Posts :103

Website Member
2010-07-13 - 13:26:19 send message to GS87

hey

het ligt natuurlijk ook wel aan de soort vogels
veel soorten zijn toch wel een stuk goedkoper geworden als je kijkt naar bijvoorbeeld pyrrhura's daar kon je vorig jaar erg moeilijk van af komen en dan zakken automatisch de prijzen natuurlijk terwijl het jaar ervoor raakte je ze makkelijk kwijt


robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2010-07-13 - 18:32:18 send message to robbunschoten

het verhaal over de grijze en de prijs, in de gulden tijd als je 375 gulden voor een grijze kreeg jong dus dan was het veel en nu zitten we al op 400 tot 500 euro per stuk dus reken dat eens om rond de 1100 gulden per vogel dus als je dan weinig biedt dan ben je niet goed snik of wat voor mail ze je ook sturen dus zelf de prijs die je wil of kan betalen dat vind ik goed trouwens bij bcc. ding ik ook gewoon af want ik heb nog steeds het gevoel dat we hier in nederland overal teveel voor betalen. rob



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 186 bezoekers op de site, waarvan 10 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede