Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > uitbroeden virginische boomkwartel Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina :


Auteur Onderwerp : uitbroeden virginische boomkwartel
ysvogel
Website Member
Posts :8

Website Member
2010-08-01 - 16:47:16 send message to ysvogel

kan er iemand mij wat info verstrekken in verband met het uitbroeden met een broeikas van de eieren van de virginische boomkwartelhappy :),ik weet dat deze 23dagen in de plaats van 21dagen broed.Wat moet ik doen als er eventueel kuikens uitkomen,deze direkt uit de broeikas verwijderen en onder een warmte lamp plaatsen of hoe gaat dit in zijn werk heb dit nog nooit gedaan.Het kwartelkoppel heeft verleden jaar natuurbroed gedaanrazz :p met als gevolg twee kuikens deze hadden spijtig genoeg na een viertal dagen te hebben rond gehuppeld een opening gevondensad :((stuk gebeten door de muizen) in de binnen draad van de voliére,bijgevolg het overlijden vanangry,dit vond ik zeeer jammer.Dit jaar heeft de pul al ontzettend veel eieren gelegd maar komt niet meer tot broeden.Nu heb ik er een 28tal in de broedkas gelegd,om zo eens te proberen tot kuikens te komen.Maar wat moet ik doen als dit moest lukken.heb ondertussen de voliére voorzien van een metalendraad aan de binnenkant.Heb sindsdien geen muizen meer waargenomenwink ;).



Pagina :

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 171 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede