Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > zebravink ziek, wat nu?! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : zebravink ziek, wat nu?!
svg123
Website Member
Posts :244

Website Member
2010-09-12 - 14:47:31 send message to svg123

ik heb in de voliere gezien dat er een zebravinkje is die zo te zien ziek is. hij zit met zijn veren uitgezet, en hij zit veel in de voerbak te eten, dan zit hij heel stil.
ik had hem gisteren uit de voliere gevangen, dat was niet moeilijk, want hij zat zo stil, ik had hem in een apart kooitje gezet in de berging met eten en drinken enzo, maar toen was hij niet meer rustig, hij ging juist allemaal wild zitten doen in de kooi, hij vloog overal tegen aan. toen heb ik hem maar teruggezet in de voliere waar hij nog ook weer best stil zit. hij kan trouwens nog wel vliegen, daar heeft hij nog wel kracht voor. wat is het beste wat ik nu moet doen?


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-09-12 - 19:57:31 send message to arjandaf

* hij zit veel in de voerbak te eten ?????* zo ziek komt dat niet over ,als je echt twijfelt aan ziek of niet gewoon apart zetten , hoe is de ontlasting enz enz
gr arjan


svg123
Website Member
Posts :244

Website Member
2010-09-12 - 20:43:57 send message to svg123

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

ik heb wel vaker gehad dat vogels die hun veren helemaal uitzette, en bijna de hele tijd (sloom, stil, veren uitgezet)in de voerbak zitten het niet lang meer volhielden. als ik hem wil vangen hoef ik ook geen moeite te doen, ik ga met het netje erheen en ik heb hem. hij slaapt ook erg veel. en als ik met mijn hand naar hem toe ga blijft hij ook gewoon zitten. ik snap dat het misschien een beetje vaag overkomt, maar ik zie toch echt aan hem dat hij zich niet lekker voelt.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 249 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede