Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Maken grijze roodstaarten kabaal Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Maken grijze roodstaarten kabaal
berepret
Website Member
Posts :80

Website Member
2010-10-03 - 22:10:16 send message to berepret

Ik lees veel over de kweek en het houden van grijze roodstaarten, maar ik ben benieuwd naar het kabaal wat ze wel of niet maken. Ik woon in een rijtje en wil geen ruzie met de buren. Wanneer ik jonge gesexte grijze roodstaarten neem, loop ik dan een risico.


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2010-10-04 - 06:40:46 send message to bert1974

ze kunnen zeker wel lawaai maken maar over het algemeen zijn ze rustig.
het koppel wat ik jaren gehad heb die waren veel aan het fluiten en maar zelden aan het krijsen.
maar het ene koppel is het andere niet.
dus gewoon hopen dat je geluk hebt.
je zou natuurlijk eerst met je buren in overleg kunnen gaan om te zien hoe ze er over denken,
en ze weten dan direkt wat jou plannen zijn natuurlijk.

groet bert


caliber
Website Member
Posts :120

Website Member
2010-10-04 - 06:40:54 send message to caliber

dat is natuurlijk per koppel verschillend.

ik heb hier 2 koppels zitten en die maken het minste schreeuw lawaai van alle koppels.
1 pop fluit wel veel (zelfde als mensen fluiten)

maar schreeuwen doen ze eigenlijk nooit.

maar je moet er geluk mee hebben.


Kilian
Website Member
Posts :151

Website Member
2010-10-04 - 14:36:03 send message to Kilian

Ben ook woonachtig in een rijtjeshuis en heb 2 koppels grijze zitten. Ze zijn nu vrij rustig en je hoort ze dan ook alleen maar fluiten.

In het begin was dit anders. Ze moesten nog wennen aan hun nieuwe omgeving en dergelijke en toen hebben ze zo nu en dan wel van zich laten horen zodra er iets onbekends gebeurden.

Heb tot nu toe geen enkele klachten gehad wat geluid betreft. Alleen maar leuke positieve reacties eigenlijk.

En zoals reeds eerder al aangegeven. Het ene koppel is het andere niet dus hier moet je gewoon wat geluk mee hebben.


jp57
Website Member
Posts :277

Website Member
2010-10-05 - 18:50:00 send message to jp57

Ikzelf heb 4 koppels maar af en toe maken ze toch eens kabaal.
normaal gezien wel maar een keer of 2 per dag.

gr,
johan


Vogelen
Website Member
Posts :506

Website Member
2010-10-06 - 07:20:19 send message to Vogelen

Hoi, ik heb zo,n 20 grijze waarmee ik nog nooit echt "geluidsoverlast" heb gehad. Daarnaast heb ik 1 koppel amazone's, deze maken meer herrie dan alle grijze bij elkaar. Moet wel zeggen dat ik niet in een rijtjeshuis woon maar heb wel aan 3 zijde buren.


jeeg
Website Member
Posts :73

Website Member
2010-10-08 - 12:58:10 send message to jeeg

hey je kan het makkelijk doen hoor.ik heb zelf ook twee koppels grijze in de tuin met aan weers zijde buren en het gaat super.ze fluiten en praten gezellig.dus daar krijg je geen gezeur mee.zorg wel voor een nachthok zonder ramen.want anders beginnen ze in de zomer erg vroeg met fluiten.gr jeeg


adjekant
Website Member
Posts :55

Website Member
2010-10-11 - 21:06:54 send message to adjekant

Ik heb 1 koppel grijzen zitten. Zijn heel rustig, schreeuwen nooit, fluiten wel. Inderdaad geen ramen in de nachthokken en als ze vroeg naar buiten kunnen fluiten ze zodra het licht wordt. Ook niet hinderlijk alleen als je met je ramen open slaapt. De caiques en de edels maken meer lawaai buiten.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 147 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede