Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > hersenbloeding bij dwergpapegaai? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : hersenbloeding bij dwergpapegaai?
pakietje
Website Member
Posts :39

Website Member
2010-10-26 - 13:16:45 send message to pakietje

ik heb een dwergpapegaaitje uit 1996 het is een huiskamervogeltje die ik zelf heb grootgebracht.hij wil al een tijdje niet meer uit zijn kooi en als ik hem eruit haal en hij wil vliegen dan valt hij op de grond en lijkt dan wel alsof hij zijn linkerkant niet goed kan bewegen.ook zit hij altijd met zijn kopje scheef en beweegt dan alsof hij parkinson heeft.heeft hij misschien een hersenbloeding gehad? of is het gewoon een oud manneke aan het worden


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2010-10-26 - 15:00:44 send message to Antonia

Misschien is een bezoekje aan een va wel een goed idee wink ;)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-10-26 - 17:55:50 send message to ParkietenPeter

Met 14 jaar denk ikzelf inderdaad aan ouderdom. Eventueel wel in combi met een aanval, bloedpropje, oid.
Of een VA hier nog iets mee kan en of het vogeltje e.e.a. uberhaupt nog aangedaan meot worden, is ana je zelf.

Mooie leeftijd voor een aga.
Succes,
Peter


pakietje
Website Member
Posts :39

Website Member
2010-10-27 - 13:49:37 send message to pakietje

denk idd dat een arts hier niets meer aan kan doen,hij heeft nog altijd eetlust en reageerd nog op zijn naam.zolang hij dit nog doet denk ik dat ik hem maar stilletjes van zijn oude dagje laat genieten en hem een beetje verwennen.wist eigenlijk niet hoe oud deze vogeltjes konden worden.bedankt voor jullie reactie


pakietje
Website Member
Posts :39

Website Member
2010-11-19 - 11:43:10 send message to pakietje

gister heeft mijn dwergpapegaaitje kippie weer een zware hersenbloeding gehad.hij viel van zijn stokje en na wat gefladder bleef hij op zijn rugje liggen. ben als een gek naar de dierenarts gereden,maar dit keer was de klap te groot.in overleg met de d.a. heb ik hem laten inslapen.ben heel erg verdrietig maar denk dat ik de beste keus heb gemaakt.


berepret
Website Member
Posts :80

Website Member
2010-11-19 - 21:16:24 send message to berepret

14 jaar heb je hem gehad. Wat een geweldige tijd is dat geweest en hoeveel plezier heeft hij in zijn lange leven jou/jullie wel niet gegeven. Ik wens je veel sterkte met dit verlies. Denk vooral aan al de goede momenten.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 147 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede