Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Dat heb ik weer.... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Dat heb ik weer....
Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-11-09 - 10:50:15 send message to Ton Koek

HEB IK WEER!!

Niet te geloven, dat heb ik weer..... Wat ik nou weer allemaal meegemaakt heb in een paar dagen tijd.

Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, zat veel te strak.

Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen. Zo oneerlijk, die flessen passen toch nooit in de typemachine!

Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.

Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest dat paste niet eens in die Ranja fles. Van de instructies klopt dus ook geen barst!

Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui. Sleutels in contact laten zitten, dus kon er niet in. Uren op de wegenwacht zitten wachten. m'n cabrio van binnen helemaal nat geregend.

3 dagen op hondenuitlaatplaats gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN OOK NIET ZO!!

Zak M&M's gekocht als troost, maar wat een stomme dingen, kun je bijna niet afpellen.

4,5 dag bezig geweest met kalkoen braden! In de instructies stond 1 uur per kilo. Ik weeg 105 kilo, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!

Maar ging ook wat super goed, voelde me ook trots deze week. Puzzel van 100 stukjes gelegd was na 11 maanden al af! En dat terwijl er 2-4 jaar op de doos stond!!!!

En jij?...wat heb jij beleefd?



Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2010-11-09 - 11:36:18 send message to Karel

Deze week heb ik mijn baan bij de "klaaglijn" opgezegd. Ik kon er niet meer tegen. Iedere dag belde dezelfde kerel, ene Ton...razz :p


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2010-11-09 - 12:32:06 send message to Daniel

Kan ik me goed voorstellen Hans happy :). En Ton met zo veel ellende zou ik niet in jouw schoenen willen staan :d


berepret
Website Member
Posts :80

Website Member
2010-11-09 - 13:18:19 send message to berepret

Helemaal geweldig Ton. Dit is waar het leven om draait. Humor ten top.


digipeet58
Website Member
Posts :582

Website Member
2010-11-09 - 20:35:19 send message to digipeet58

een geintje moet kunnen,
zaten we echt op te wachten.
als het dan ook nog van Ton komt...........
laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2010-11-09 - 22:21:34 send message to dun grijzeroodstaart

geweldig ton wink ;)wink ;)wink ;)laugh :Dlaugh :Dlaugh :D



whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-11-12 - 19:43:52 send message to whitebulldog

quote
En jij?...wat heb jij beleefd?



ja ik ging naar een wegrestaurant, wat denk je weg restaurant. (flauw)razz :prazz :prazz :prazz :prazz :p


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2010-11-12 - 19:55:10 send message to Niltava

quote
quote
--------------------------------------------------------------------------------
En jij?...wat heb jij beleefd?

--------------------------------------------------------------------------------



ja ik ging naar een wegrestaurant, wat denk je weg restaurant. (flauw)


Had je zout mee moeten nemen.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-11-13 - 13:58:58 send message to whitebulldog

ja, maar als je nou zoutloos moet eten?razz :prazz :prazz :prazz :p


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2010-11-14 - 11:38:57 send message to Antonia

_________________________________________________
Citaat
_________________________________________________

HEB IK WEER!!

Niet te geloven, dat heb ik weer..... Wat ik nou weer allemaal meegemaakt heb in een paar dagen tijd.

Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, zat veel te strak.

Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen. Zo oneerlijk, die flessen passen toch nooit in de typemachine!

Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.

Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest dat paste niet eens in die Ranja fles. Van de instructies klopt dus ook geen barst!

Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui. Sleutels in contact laten zitten, dus kon er niet in. Uren op de wegenwacht zitten wachten. m'n cabrio van binnen helemaal nat geregend.

3 dagen op hondenuitlaatplaats gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN OOK NIET ZO!!

Zak M&M's gekocht als troost, maar wat een stomme dingen, kun je bijna niet afpellen.

4,5 dag bezig geweest met kalkoen braden! In de instructies stond 1 uur per kilo. Ik weeg 105 kilo, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!

Maar ging ook wat super goed, voelde me ook trots deze week. Puzzel van 100 stukjes gelegd was na 11 maanden al af! En dat terwijl er 2-4 jaar op de doos stond!!!!

En jij?...wat heb jij beleefd?

__________________________________________________________________________________________________

laugh :D laugh :D laugh :D



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 210 bezoekers op de site, waarvan 9 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede