Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > help roodstaart weggevlogen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : help roodstaart weggevlogen
ens
Oud Lid
Posts :47

Oud Lid
2004-09-04 - 15:35:19

help me roodstaart kongo is weg gevlogen
ben er hellemaal kapot van wil hem heel graag terug
hij heet sjaak hij zegt ze naam van sjaakie kom kom hij niest hoest en boert kent al mijn mobie geluitjes hij is tam wil hem echt terug heb alle instansies al in gelicht hij is in amersfoort ondsnapt hij is ook geringt.alsjeblieft help mij ben er hellemaal kapot van


wilbor
Website Member
Posts :121

Website Member
2004-09-04 - 16:46:49

Ook ik heb enige tijd terug een parkiet gehad die was ontsnapt, dat gebeurde in de ochtend. Als je weet waar hij is heen gevlogen gaat dan die richting op met de kooi waar hij in zat. Blijft zijn naam roepen met de geluiden die hij maakt en trek je niets aan van het commentaar van anderen. zorg dat er voer aanwezig is wat hij het lekkerst vind. Wanner hij je ziet is er kans dat wanneer hij honger krijgt hij naar z.n kooi of verzorger vliegt, het kan wel even duren dus moet je veel geduld hebben. Bij mij kwam kwam hij pas s;avonds weer terug op de wijze zoals ik heb omschreven. Ik wens je veel succes en geluk

mvg. wilbor


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-09-04 - 18:18:46

Ens, heel verveldend voor je. In dit geval staat er gelukkig heel erg weinig wind waardoor de vogel gemakkelijk naar de grond kan komen. Hij kan dus niet onnodig ver meegesleurt worden door de wind. Als je weet welke richting de vogel op is gevlogen probeer dan deze kant op te lopen. Een papegaai zal normaal niet snel ver weg gaan omdat ze vrij plaatsgebonden zijn. Als hij al tam is dan is de kans het grootst dat hij in de buurt blijft. Luister goed en ga niet alleen roepen. Je loopt dan de kans zijn roep te missen. Heel veel sterkte met het terug vinden.

Erwin


Carrie
Oud Lid
Posts :21

Oud Lid
2004-09-04 - 19:04:38

Dit vind ik heel sneu voor je, ik hoop echt dat je hem snel vind. Sterkte ermee en succes, laat even weten als je hem hebt groetjes Carrie


ens
Oud Lid
Posts :47

Oud Lid
2004-09-04 - 19:53:02

het is zo stil hier ben bang dat een kat hem grijpt echt voel me zo schuldig als iemand hem maar vind en goed voor hem is wand ik vergeef me zelf nooit als ie hier door dood gaat
loop de buur af maar weet niet waar ie zit


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-09-04 - 22:55:05

Heel veel sterkte en succes met zoeken. We leven met je mee.

Succes
Petersad :(


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-09-05 - 00:03:28

sad :(

Let ook op waar kraaien of meeuwen zich luidruchtig ophouden, ze staan erom bekend dat ze voor hun vreemde vogels opjagen, kan een aanwijzing zijn dat je Grijzeroodstaart in de buurt zit van deze jagers.

wink ;)


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-09-05 - 10:11:30

1 dag verder, hoe is het met jullie?
Hebben jullie Sjaak al weer gezien? gevonden? of terug in zijn veilige omgeving?

Geef de moed niet op!

Sterkte,
Erwin


ens
Oud Lid
Posts :47

Oud Lid
2004-09-05 - 11:34:30

nee sjaakie is nog niet terug hij is gisteren nog wel gezien .maar vandaag nog niks ben echt in alle staten als hem wat is over komen vergeef ik het me zelf nooit ik hoop echt dat iemand hem vind.mijn hoop is op de dierentuin achter ons we woonen er in de wijk er achter ze weten er van
(sjaak sjaak waar ben je dan) groet ens


ens
Oud Lid
Posts :47

Oud Lid
2004-09-05 - 11:40:32

menzen zegen koop een ander maar nee ik wil geen andere ik wil hem of geen .ben er heel erg van slag van als hem niet terug krijg wil ik ook nooit meer een papegaai wand dit wil ik nooit meer mee maken .zit in angts ,en mijn ventje is ergens bangen ik ,ik kan niet meer doen wat ik al doe
groet ens


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-09-05 - 14:55:06

Ens,

Ik heb een oproep voor je op mijn homepage gezet. Ik hoop dat ik je hiermee toch nog een stukje heb kunnen helpen in je speurtocht.
Laat het weten als Sjaak terug is!

Erwin


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-09-05 - 15:20:18

sad :(

Heb je alle instantie's al ingelicht.

Politie.
Dierenambulance.
Dierenbescherming.
Dieren asiels bij je in de buurt.
Dieren artsen.

Je weet nooit waar mensen naar toe bellen als ze een papegaai vinden, dan is het wel gemakkelijk als je ze allemaal ingelicht hebt.

En blijven zoeken en spreek mensen aan op je zoektocht, hoe meer ervan weten des te groter de kans dat je hem terug bekomt.

Heel veel succes en sterkte.

wink ;)


ens
Oud Lid
Posts :47

Oud Lid
2004-09-05 - 16:58:37

ja alles en iederreen is in gelicht de vogel opvang ,woudenberg en soest f,feld dierenarts, noem maar op en ik heb het gedaan.en tof dat ie op je website staat wand ik wil niet liever dan sjaak weer thuis.allen de polietsi en dierenachtiel nog
ga nu zo gelijk de polietsi bellen ,heb hem ook op marktplaats staan .weten jullie of iemand zijn vogel wel nog terug kreeg. wand een beetje hoop kan ik wel gebruiken heb nog nooit zo veel gehuilt als nu en ben er de kluts van kwijt maar iedereen bedankt voor de steun groet ens


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-09-05 - 19:32:35

happy :)

Ens.

Tuurlijk worden er papegaaien terug gevonden.
Vorig jaar kregen we mensen op bezoek met de vraag of hun papegaai niet was komen aanvliegen, ze dachten dat hij op het gelijd van onze papegaaien was afgekomen.
Nu was dat niet het geval maar twee dagen nadien werd hun papegaai bij de plaatselijke slager achter op het erf gevonden, helemaal in orde maar wel hongerig.

Een kennis van ons, het zelfde verhaal met een Roodoor ara, twee dagen kwijt geweest en door mensen gevonden in een parkje midden in Den Haag.

Dus hoop mag en moet je hebben.

wink ;)


ens
Oud Lid
Posts :47

Oud Lid
2004-09-05 - 20:54:25

was om 7 uur gebeld hij was twee straaten verder op. ben er gelijk heen gegaan en ja daar was ie.
hij herkende me gelijk maar het was tedruk hij is weer weg gevlogen. heb veder gezocht maar weer niks weet gelukig dat ie leeft ze hadden hem herkend door zijn sms geluitje ik weet nu dat ie nog ergens in de wijk is en heb weer hoop wand we hebben elkaar vandaag even gezien en kontakt gehad


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-09-05 - 21:03:18

Nou Ens gelukkig is hij nog in de buurt , kan me je angst en ongerustheid heel goed voorstellen .

Hopenlijk plaats je snel een berichtje in vol geluk dat je je vogel weer gevonden hebt , veel sterkte ,mijn gedachte gaan naar je/jullie uit.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 187 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede