Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vogels vinden het eten niet in binnenhok Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vogels vinden het eten niet in binnenhok
dieterg
Website Member
Posts :5

Website Member
2011-03-14 - 18:00:22 send message to dieterg

hallo,
vorige week heb ik voor de eerste maal, m'n koppelke nachtegalen in de buitenvoliere gelaten, maar 1 probleem, ze vinden het eten in het binnehok niet? nochtans zijn het dezelfde potjes als in het kooitje waar ze opgesloten zaten voordien. ik zet nu nog eten buiten maar zou dit niet willen blijven doen.. heeft er iemand tips?
alvast bedankt!


grasparkiet03
Website Member
Posts :151

Website Member
2011-03-14 - 18:07:22 send message to grasparkiet03

hallo,

Ik zou de vogeltjes een dagje of 2 in het nachthok opsluiten zodat ze kunnen wennen aan de plaats en zo weten ze ook waar het eten staat zo doe ik het met de parkieten.

misschien zijn er andere die iets beter weten.
mvg grasje


dieterg
Website Member
Posts :5

Website Member
2011-03-14 - 18:13:29 send message to dieterg

dat zou inderdaad misschien een oplossing zijn maar dit is niet meer mogelijk aangezien andere vogels al met nest zitten buiten en wel hun voeding moeten gaan halen naar binnen..


jp57
Website Member
Posts :277

Website Member
2011-03-14 - 21:10:51 send message to jp57

indien mogelijk ze in een kleine kooi zetten in het binnenhok zodat ze de omgeving kunnen gewoon worden.
gr, johan


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2011-03-15 - 20:56:52 send message to tropic

als je binnenhok groot genoeg is, kan je nieuwe vogels altijd daar loslaten. Geduld oefenen tot ze uit zichzelf buitengaan via het invlieggat.
De vogels zullen zonder problemen terugkeren om te eten.
Wel geduld hebben, en ze niet proberen buiten jagen of doen schrikken als ze na twee dagen nog steeds binnen zitten.
Hier krijgen alle vogels binnen eten. Doe het op de manier zoals hierboven beschreven en heb nog nooit problemen gehad dat vogels niet terug binnenkomen.
Wel ooit een paar nachtegalen gehad die vier maanden binnenbleven, alvorens het erop te wagen om naar de buitenvlucht te keren.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 121 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede