Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Beo leren praten? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Beo leren praten?
Carrie
Oud Lid
Posts :21

Oud Lid
2004-09-05 - 22:43:48

Hallo allemaal, de beo is gewend en doet het prima bij ons. We praten veel tegen hem en vaak de zelfde woordjes. Heeft iemand tips voor ons om hem te leren praten? groetjes Carrie


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-09-05 - 23:09:55

Gewoon zoals je nu bezig bent.
Maar blijven de fotos???
Als je ze niet kan plaatsen op het forum maak dan een 'voliere ' aan op deze site en plaats ze daar.


Carrie
Oud Lid
Posts :21

Oud Lid
2004-09-05 - 23:13:09

Hoi Mario, ik heb vanmiddag geprobeerd met de voliere maar mijn verbinding is een beetje traag en zodoende kreeg ik de foto er niet bij maar ik ga het van de week wel weer proberen want ik vind het ook leuk om hem te laten zien dus ik hoop dat het goed komt. groetjes Carrie


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2004-09-07 - 23:46:06

nog consequenter en duidelijker voorzeggen als bij papegaaien en heeeeeeel lang volhouden, niet te veel in een keer willen aanleren.
Ze leren ook een heleboel dingen die je ze niet direct zelf leert, b.v. een zenuwkuchje van jezelf. het piepen van een deur, de deurbel, honden-of kindernamen die je vaak roept enz enz.

Hier maakt er een een geluid waarvan ik jaren niet wist wat het was tot ik het apparaat zelf een keer gebruikte en hij het nadeed : de bloemenspuit die je dan oppompt om druk te krijgen , dat geluid.


veel plezier ermee,

MARIANNE


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-09-08 - 10:43:57

De meeste geluiden die je vogel zal leren zijn idd de geluiden die hijof zij dagelijks hoort. ZO kon mijn maat geen telefoon aanschaffen of de beo wist het binnen een week na te doen. En perfect mag ik wel zeggen. Mijn maat trapte er elke keer weer in. De beo doet de telefoon na, hij loopt naar het toestel en pakt op en de beo zegt hallo!

Wat ik zeggen wil: kijk maar uit wat je wenst want voor je het weet kent hij meer dan jij wilt.

laugh :Dlaugh :Dlaugh :D
Erwin



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 203 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede