Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > handopfok voeding Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-04-19 - 23:12:24 send message to Ton Koek

Wat kan een mens zich toch druk maken als hij iets verkeerd interperteert.
Ik heb niet eens mijn mening over handopfok gegeven, daar vroeg de topicstarter niet om.

Het was een vraag aan Peter n.a.v. zijn reactie, geen oordeel, alleen een vraag.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2011-04-20 - 07:52:40 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Mijn antwoord op Ton's vraag zou zijn:
"Dat mag, we zijn hier in een vrij land. Maar zou het niet geschikter zijn om daar dan een nieuw topic over starten?"


Het is toch niet leuk als je (en dat bedoel ik in het algemeen) een vraag stelt en je een half forum over je heen krijgt. we zijn hier toch met dierenliefhebbers samen?

Vogelarena is niet enkel voor natuurbroed liefhebbers, maar iedereen is welkom met zijn vraag. En wij, van VogelArena, hopen dan ook dat iedereen hier ook terug durft te komen met een volgende vraag.

De toon van Gerben mag algemeen zijn, ik heb net zo veel ervaring om aan de hand van zo'n eerste reactie, zeker over dit onderwerp, te weten wat het vervolg zou kunnen zijn. Vandaar mijn opmerking. En dank aan alleen voor de nuance. happy :)

Nu zijn er toch zeker wat nuttige bijdragen gekomen over deze vraag.

Andere vragen kunnen in andere topics gesteld worden.

VogelArena staat ervoor open. wink ;)

ParkietenPeter
Moderator VA[/i]


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-04-20 - 21:21:54 send message to whitebulldog

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

henk, ook ik zou het jammer vinden als je je door dit bericht uit het veld zou laten slaan. Kop op rug recht en zo naar beneden laten glijden. Iedereen mag zijn haar mening geven, en we hoeven het in het geheel niet met elkaar eens te zijn, dat is nou het mooie van discuseren. als het te erg wordt grijpt de moderator in, en klaar is kees. Maar als we allemaal onze woorden /gedachten keer op keer op een weegschaaltje zouden moeten leggen zou het wel een heel erg saai forum worden, en zouden we allemaal een zoute tong hebben, want dan zijn we het continu roerend met elkaar eens om maar geen scheve gezichten te krijgen, bang om er een andere mening op na te houden. Ieder mag doen wat hem goed dunkt, ik denk dat als je met je geweten in overeenstemming je beesten verzorgd, je een heel eind komt. Zo kunnen we ons beter druk maken over hoe menig vogeltje gehuisvest wordt, ook bij kwekers die geen handopfok doen, ofwel wie zonder zonde is..........
Maar ook hier : als je naar eer en geweten je vogels houdt wat kan een ander je zeggen?
Doe je het bewust, en praat je voor jezelf alles goed, tsja dan wordt het weer een ander verhaal, zo is elke volliere nog steeds te klein voor een vogel, en elke vijver te klein voor een vis........ maarrrrrrr er is een middenweg, en als je redelijkerwijs met de voor jou beschikbare middelen het beste voor hebt met je vogels, zal je dankbaarheid terugkrijgen, en je hobbymet veel plezier beleven. Zoals ik al eerder schreef,is je vogels zien genieten de helft van het plezier wat je aan de hobby kunt beleven.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-04-20 - 22:35:19 send message to Ton Koek

Kom Henk, laten we de virtuele hand schudden. Ik heb het niet kwaad bedoeld, excuus als het rot overkwam.


ginoheeren
Website Member
Posts :190

Website Member
2011-04-21 - 08:44:58 send message to ginoheeren

help die man toch gewoon geef hem advies in plaats enkel maar te zeiken en 70 % is toch al handop fok


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-04-21 - 12:05:09 send message to whitebulldog

precies het is net als na een wedstrijd, in het veld de strijd aan gaan, maar na de wedstrijd ook elkaar weer de hand kunnen schudden, en samen wat kunnen drinken.
dus op het forum mogen we het best allemaal oneens zijn, maar daar buiten hebben we toch nog steeds één gezamelijke hobby en factor die ons bind nl onze gevederde vrienden, en laten we aub samen ook door een deur kunnen blijven gaan, want we kunnen elkaar nog zo hard nodig hebben in de hobbywink ;)


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2011-04-21 - 13:56:06 send message to blg

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Half vogelarena buitelt weer over elkaar heen en graven zich in, modje ParkietenPeter moet scherven ruimen en de topic starter vindt het zo bedreigend dat hij sinds hij zijn vraag gesteld heeft niet meer durft in te loggen.

Gebruikersnaam : bn052378
Laatste login : 2011-04-17

En de kinderen op vogelarena vechten verder.


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2011-04-21 - 19:30:16 send message to henkdelaat

TON KOEK,
Oké aangenomen,zand erover.

Sorry voor de wat late reactie maar het is voorjaar en dan moet er ook schoongemaakt worden,dus weinig tijd gehad.

Ben ook even bij mijn zoon aan het klussen geweest.

Ik hoop dat het gezellig blijft,zeker voor de beginnende hobbyist want die wil alleen maar een eerlijk antwoord op zijn vraag.

Henk.





Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-04-21 - 22:50:23 send message to Karel

Top mannen!happy :)



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 165 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede