Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > kortingsregeling Gendika
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2011-08-15 - 21:06:34 send message to johanblok

Ik heb ongeveer anderhalve week geleden veren opgestuurd naar gendika met daarbij de adresband van de PS (zoals vereist en aangegeven in de ps), bedrag op het opdrachtformulier gewijzigd naar 16 euro met korte verwijzing naar PS korting. Een en ander is bij mij keurig verwerkt, ook heb ik op mijn nieuwe opdrachtformulier nu 'groepskorting' staan met het bedrag van 16 al voorgedrukt. Kortom, bij mij is de kortingsregeling prima uitgevoerd.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2011-08-15 - 21:10:03 send message to P.Rooth

Welke PS korting ????

Heb dit jaar enkele malen meerdere vogels laten sexen en geen soe korting gehad omdat ik lid van de PS ben ( 1980 ) en nergens op een opdrachtformulier iets gezien wat op deze korting lijkt .
Wel formulier gedownload omdat er een verschil in de prijs zat ( goedkoper natuurlijk )
Maar wie zo'n opdrachtformulier ondertekend weet toch welke prijs hij/zij moet betalen !

Paul


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2011-08-15 - 22:34:11 send message to hoogervorst

@BVA118,
heb je de adresband meegestuurd als bewijs zoals aangegeven is in de PS?
Want anders kan iedereen wel wat zeggen dat hij lid is en dan zou ik als organisatie ook geen korting geven.
Als je de adresband meegestuurd hebt, heb je recht van spreken. Indien niet, maak je nu een goede betrouwbare organisatie en de PS zwart, terwijl jezelf fout bent. Staat er ook een begindatum bij?
Tenzi maakt gebruik van een afdelingskorting van de PS die we in NH idd al een poosje hebben, daarmee sex ik mijn vogels namelijk ook en nooit problemen. 1 keer een foutieve factuur en het probleem was na 1 telefoontje opgelost.
Ik hoop dat je antwoord op mijn vraag van de adresband wil geven ter verduidelijking van het topic.

Groet en succes,

Ronald


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-08-15 - 22:35:51 send message to meyer


Paul schrijft;
quote
Welke PS korting ????

nergens op een opdrachtformulier iets gezien wat op deze korting lijkt .


Dit staat ook nog niet op jou opdrachtformulier, je moet eerst je adreslabel meesturen zoals hierboven beschreven.

bva118 schrijft;
quote

lees even 'van de bestuurstafel' blz 162 van het PS juni nr. 2011


Je kunt ook even terug lezen in het juni nummer.

Groeten Meyerwink ;)


bva118
Website Member
Posts :289

Website Member
2011-08-16 - 07:53:35 send message to bva118

@Hoogervorst. In mijn eerste bericht heb ik gemeld aan alle voorwaarden te hebben voldaan. Heb de PS er in eerste instantie buiten gehouden. N.a.v. de reacties kan je er niet omheen om de PS toch te noemen.
Om eventuele onduidelijkheden weg te nemen zal ik het toch nog even breder uitleggen.
Heb monster + opdrachtformulier + adresdrager in gesloten envelop naar Gendika gestuurd.
Op dit opdrachtformulier verzocht om de PS-korting. Krijg vervolgens toch een factuur met het volle bedrag. Heb zowel naar Gendika als naar de voorzitter van de PS gereageerd. Van voorzitter reactie gehad dat de kortingsregeling echt bestaat. Van Gendika reactie gehad dat de adresdrager er niet bij zat(???) maar dat zij wel een nieuwe factuur met verlaagd bedrag zouden sturen.Heb teruggemaild dat ik blij was dat het opgelost is maar dat ik het wel vreemd vind dat de adresdrager uit een gesloten envelop verdwenen is en dat ik in dat geval wel een terugkoppeling had verwacht.Immers het verzoek om de korting is op het opdrachtformulier vermeld. Heb vervolgens de verlaagde factuur ontvangen, echter geen inhodelijke reactie op mijn opmerking. Eind goed,al goed zou je denken, maar niet heus. Er wordt toch het volle bedrag afgeschreven. Heb dus weer gereageerd naar Gendika dat het mij teveel werk is om drie euro korting te krijgen en dat ik in het vervolg dus geen zaken meer met hen doe. Heb dit ook gemeld aan de voorzitter,met verzoek om reactie, met cc naar Gendika. Nog reactie gehad van Gendika dat zij het jammer vinden dat ik geen zaken meer met hen doe , drie euro zal teruggestort worden. (Is inmiddels ook gebeurd.)Zij verzoeken de voorzitter om kontakt met hun op te nemen zodat zij uit kunnen leggen waarom het fout gaat. Zoals gezegd voor mij een gepasseerd station, veel te veel werk voor drie euro korting.
Ben nog in afwacgting van de reactie van de voorzitter. Is echter nog vakantie dus zal nog wel komen.
Kan dus zijn dat mijn ervaring incidenteel is maar kan net zo goed structureel zijn,vandaar deze oproep. Voor de duidelijkheid, ik heb niet de bedoeling organisties zwart te maken, dat doen zij altijd zelf door niet waar te maken wat is afgesproken.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2011-08-16 - 10:32:30 send message to Niltava

Lijkt me iets van foutjes/misverstanden. Komt vaker voor in het dagelijks leven. Van beide kanten constructief de zaak oplossen is meestal het beste voor beide.
Lijkt me niet een zaak voor hier

Vorige maand kreeg een mailtje dat in de enveloppen die ik had gestuurd geen veren zatenshocked 8O
Vreemd natuurlijk (ging btw om een ander instituut), maar goed kan gebeuren dus gewoon andere veertjes opgestuurd.

Volgens mij had Gendika het opgelost door je toe te zeggen het lagere tarief te rekenen. Dat dat niet direct gebeurde komt waarschijnlijk doordat de administratie en onderzoek afzonderlijk handelen.

De korting die ik btw gebruik is vermeld op het "speciale" opdrachtformulier. (Is niet de PS)


KeesdeJongh
Website Member
Posts :264

Website Member
2011-08-16 - 11:15:09 send message to KeesdeJongh

Waar gewerkt wordt daar worden helaas ook fouten gemaakt, het belangrijkste is dat het binnen een redelijk termijn opgelost wordt en dat is het hier naar mijn mening.


bva118
Website Member
Posts :289

Website Member
2011-08-16 - 12:43:19 send message to bva118

Naar mijn mening had het na de eerste melding opgelost moeten worden. Dan ben je constructief bezig want dan pak je het gelijk op.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2011-08-16 - 13:09:31 send message to P.Rooth

Hallo Meyer en andere lezers
Geen tijd gehad om de Ps goed te lezen mede door zeer interessante artikelen in dat nr .
Echter de PS is duidelijk gewoon adresband meezenden en de korting want daar draait het om krijg je ook als er slechts 1 of 2 vogels gesext moeten worden .
Bij mij geen korting doordat ik meerdere heb laten sexen .

Je moet tenslotte wel wat doen om korting te krijgen .

Paul


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-08-16 - 13:36:53 send message to Karel

Al met al begrijp ik dat de kortingsregelingen die sommige bonden/verenigingen bij Gendika hebben bedongen, prima werken, maar dat er een enkele keer een foutje gemaakt wordt.

Die fouten worden blijkbaar naar behoren hersteld en de reden om dit topic te starten is in concreto dat het in dit geval te lang duurde voordat de 3 euro werd teruggestort?

Is dat een reden om een bedrijf in discrediet te brengen? Ik denk het niet.

Het wordt tijd om dit topic maar te sluiten.


bva118
Website Member
Posts :289

Website Member
2011-08-16 - 16:58:33 send message to bva118

Lijkt mij een goede conclusie.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 203 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede