Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > combinatievlucht ara/kaketoe Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : combinatievlucht ara/kaketoe
Gert Jan
Website Member
Posts :191

Website Member
2004-09-20 - 22:38:15 send message to Gert Jan

Is er iemand die ervaring heeft met een koppel ara's (groenvleugel) en kaketoe's (geel/oranjekuif) in een gezamenlijke vlucht/nachthok?
De bedoeling is een vluchtoppervlak van ca 70 m2. Voorzover ik het bij het NOP heb kunnen zien moet het kunnen, maar??? kan het ook inderdaad!
Ik ben op zoek naar ervaringen betreffende acceptatie onderling, verschillen in eetgewoonten/voedselaanbod etc.
Als er iemand hiermee ervaring heeft zou ik graag eens uitgebreid via mail of telefoon contact hebben!
Alvast bedankt. Gert Jan


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2004-09-20 - 23:30:11 send message to dooren

Dat kan Gertjan, mijn buurman heeft een vlucht van ca 100 m2. hierin verblijven grijsroodstaarten, ara's, kaketoes, edelpapegaaien en nog wat andere australische parkieten. Zijn kaketoes hebber er zelfs jongen in gehad. Als je interesse hebt kan ik wel z'n emailadres geven zodat je misschien eens een keertje kunt gaan kijken. Mail maar een berichtje in de mailbox.
Groet Gert.


v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2004-09-21 - 00:37:42 send message to v.dijck

goede avond zou die buurman van jou zijn ervaring daarover niet een keer op het forum willen plaatsen of onder de volieres ben daar toch zeer zeker ook geinteresseerd in en ik nog meer mensen met mij[ons]. groeten gerd v. dijck


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2004-09-21 - 08:24:05 send message to johanblok

Mijn eigen ervaring is dat het absoluut onmogelijk is om bij een broedrijp koppel ara (primolius) maracana's in een vlucht met een oppervlak van circa 22 vierkante meter en 2,5 m hoog iets in te doen. Voor andere soorten in een grotere vlucht kan dit natuurlijk anders zijn.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-09-21 - 20:14:29 send message to Hawkeye_NL

25 september ga ik op bezoek bij Gert om foto's te maken van zijn vogels voor mijn site. Ik zal dan zeer waarschijnlijk ook bij zijn buurman foto's maken. Een compleet verslag van beide bezoekjes zullen daarna op mijn site komen te staan inclusief de foto's. Ik zal jullie op de hoogte houden!

erwin

ps! Zet de koffie maar vast klaar gert. happy :)


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2004-09-21 - 21:55:00 send message to dooren

Nou je krijgt een vers bakje van de senseo, want als ik hem nu al klaar zet wordt die nogal sterklaugh :D Ik heb ook nog wat jonge loris in de nest dus dat worden leuke foto's Tot zaterdag.
Gert



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 141 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede