Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > papegaaienvoer Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : papegaaienvoer
berre
Website Member
Posts :39

Website Member
2011-09-05 - 19:55:20 send message to berre

hallo,

Is er iemand die ervaring geeft met prestige premium zaadmengeling, african parrot loro parque mix? Zou willen veranderen van voer omdat het voer die ik normaal geef een nieuwe formule heeft en deze bestaat nu bijna enkel uit zonnebloempit. Heb een kleine zak van deze premium zaadmengeling gekocht en mijn vogel lusten het. Wat zijn jullie ervaringen?


Twuijver
Website Member
Posts :13

Website Member
2011-09-05 - 20:16:10 send message to Twuijver

Ik ben zeer tevreden over dit voer. Gevarieerd van samenstelling en niet teveel zonnebloempitten. Vogels nemen het goed op en ik moet eerlijk zeggen dat het voer ook nog eens goed ruikt. Aangevuld met kiemen, groente en fruit een prima hoofdbestanddeel.


jp57
Website Member
Posts :277

Website Member
2011-09-05 - 21:13:58 send message to jp57

ik geef dit ook en eten dit zeer goed met minder afval tot gevolg enkel de pellets hierin vermengd of ze hier veel van eten weet ik niet?wink ;)
gr, johan


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2011-09-05 - 21:44:43 send message to Antonia

Ik gebruik dit voer ook, de amazone en de ara. Natuurlijk bevat de ara mengeling veel zonnepitten maar de amazone niet. Natuurlijk wel wat want ze hebben het wel nodig. Je hebt ook de standaard papegaai, daar zit wat meer dan gemiddeld in aan zonnepitten. Voor de afrikaantjes weet ik het niet.


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2011-09-05 - 22:22:29 send message to lennard

Een zeer goede mengeling,

ik voer het nu z'n anderhalf jaar, de prijs is wel hoger als andere soorten papegaaienvoer maar ze eten ook bijna alles op van deze mengeling. De ara's zitten op speciaal ara voer van dit merk en de caiques hebben dit jaar zelfs 5 jonge groot gebracht op de african parrot mix. De kaketoe mengeling is ook goed, weinig zonnebloempitten gevariërd kortom een uitstekende mengeling. Het ruikt inderdaad ook heel erg lekker. De pellets eten ze bij mij weldegelijk op, dit wordt eerst in het water gegooid om het zacht te maken.

Ik ben zeer te spreken over deze samenstelling!


berre
Website Member
Posts :39

Website Member
2011-09-06 - 18:53:24 send message to berre

kga ook overschakelen op dit voer. Zag er mij een goede samenstelling uit. Gaf al pellets aan mijn vogels. Bij mij soppen ze ook 1st in het water. Bedankt voor jullie reactie


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2011-09-16 - 16:28:28 send message to denegon

zeer goed voer ik geef het al 5 jaar en nooit problemen en de vogels nemen alles goed op de formule is altijd hetzelfde en zelf de brokjes erin zijn goed te eten vinden mijn caiques en bonteboertjes,.
groetjes egon



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 242 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede