Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > reclame Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2011-12-11 - 11:31:45 send message to wiechmann

of dit noem men onfatsoenlijk .maar je heb wel gelijk remon.
en of ze werkelijk deze vogels te koop vragen of aanbieden weet je niet .maar hopelijk nemen ze het fatsoen om er 2 advertenties van te maken


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-11 - 12:11:57 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Inderdaad Hermann, een kwestie van fatsoen.

Door "slimme" advertenties te plaatsen, maakt men de kijkers bovendien eerder boos dan dat je meer verkoopt en schiet de adverteerder zichzelf in de voet.

Ik ga er echter van uit de de meesten zich wel aan de regels zullen houden. Bovendien moeten we niet op alle slakken zout gaan leggen.


rvdmolen
Website Member
Posts :73

Website Member
2011-12-11 - 13:07:22 send message to rvdmolen

hier ben ik het wel mee eens ,
leg niet op slakken zout ,Maar een advertentie
plaatsen een vogel aanbieden dan vol zetten met
alle nestblokken of voeders weet ik niet meer
hoort toch echt in vogel benodigheden thuis
dit door de vingers zien is een grote vrijbrief voor iedereen
Dan is het gelijk weer mis
roelof


rvdmolen
Website Member
Posts :73

Website Member
2011-12-11 - 13:46:07 send message to rvdmolen

door een slimme advertentie te plaatsen schiet de bedrijf zich zelf in de voet ??
misschien waar !! Maar door geen strenge regels te handhaven door vogelarena schieten ze zichzelf misschien af
zouden door dit en dat gerommel geen leden gaan
zeggen dit hoeft voor mij niet meer ???
ikzelf zet op dit moment meet advertentie's op
XXXX dan hier sorry is mooi gesorteerd
roelof

"Verwijzingen met aanprijzing van concurrente websites zijn niet toegestaan"


Dit bericht is door moderator Karel aangepast

mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-11 - 16:22:23 send message to mijnkaketoes.nl

gewoon 2 rubrieken maken de hobby jongens en de commerciële , de laatsten kunnen gelijk wat meer betalen dan die 5 euro.


maewim
Website Member
Posts :159

Website Member
2011-12-11 - 16:58:51 send message to maewim

ja is goed maar hoe ga je uitmaken hobby en beroeps
gewoon eten en kooien bij benodigheden en vogels bij vogels desnoods maar 2 advertentie maken wat kan dat uitmaken voor die winkels 5€ per jaar


maewim
Website Member
Posts :159

Website Member
2011-12-13 - 09:30:30 send message to maewim

in denk dat er nog altijd zijn niet het niet begrepen hebben of lezen nooit eens een forum
mischien gebruiken VA alleen maar om goedkope
reclame te maken


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2011-12-13 - 11:20:59 send message to blg

Heb er zelf niet zoveel problemen mee, gebruik meestal de zoek functie, maar kom ook regelmatig interessante advertenties tegen die in de "verkeerde"rubriek staan.
Ik weet niet hoe moeilijk het is voor Jan maar je zou ook een black/white list per rubriek kunnen in bouwen dan kan elk lid zijn advertenties filteren en aangeven jouw advertenties wil ik in deze rubriek nooit weer zien.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-13 - 12:43:49 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Gezien de vele positieve berichten die ik heb ontvangen, denk ik dat het op het moment allemaal prima werkt. Meerdere malen per dag worden de advertenties doorlopen op foute plaatsingen en zonodig worden deze verplaatst of verwijderd.

Jan heeft in een eerder bericht (pag. 2) al aangegeven dat er met gemixte advertenties voorlopig soepel wordt omgegaan, dus daar houden we ons aan.
Uiteraard zien wij ook liever dat advertenties waarin bijv. zowel vogels als nestblokken worden aangeboden, door de adverteerder zelf worden gesplitst in twee advertenties die ieder in de juiste rubriek worden geplaatst.

Maar zoals gezegd, gaan we met dit soort gemixte advertenties vooralsnog soepel om.


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-12-17 - 11:52:04 send message to meyer

Toch moeten we de fout niet altijd bij de adverteerder leggen/zoeken.
Als je bv bij vogel-benodigdheden een advertentie over zaden of kooien hebt staan dan gebeurd het volgende. Zet je bv zaad voor kaketoes of parkieten kooi, dan zal deze advertentie ook bij parkieten en papegaaien te voorschijn komen onder de vogelnaam kaketoe en onder parkiet. Als je dan bekijkt hoeveel verschillende parkieten en kaketoes je hebt, elke keer zal je dan deze advertentie tegen komen. Zo had ik mijn advertentie noodgedwongen ook maar bij vogel-benodigdheden geplaatst. Helaas staat de naam Poicephalus in mijn advertentie. Nu komt hij ook bij parkieten en papegaaien tevoorschijn omdat dit de Latijnse naam van bepaalde vogelsoorten is.
Wat gaan we hier aan doen?? Op deze vogelsite dan maar geen vogelnamen meer gebruiken in de advertenties ???
Ik denk dat eerst de lekken gedicht zullen moeten worden voordat men tot actie over gaat. Want nu heb je zonder dat de adverteerders er erg in hebben over een x aantal dagen/weken weer het zelfde probleem als wat je nu denkt opgelost te hebben. Adverteerders worden dan hier weer voor alles uitgemaakt terwijl de fout niet geheel bij hun ligt.

Groeten Meyerwink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-17 - 12:42:35 send message to Karel

quote
Zet je bv zaad voor kaketoes of parkieten kooi, dan zal deze advertentie ook bij parkieten en papegaaien te voorschijn komen onder de vogelnaam kaketoe en onder parkiet


Nee, vogelnamen hebben er niets mee te maken. Er gaat ook niets automatisch.

De adverteerder bepaalt zelf de rubriek en Jan en ik kunnen als we dat nodig vinden de advertentie handmatig verplaatsen of verwijderen.


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-12-17 - 14:49:52 send message to meyer

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Dit gebeurd als je naar de rubriek parkieten en papegaaien gaat en bij snelzoeken alleen de vogelnaam rechts intypt en de twee andere niet invult.

Groeten Meyerwink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-17 - 15:17:33 send message to Karel

Ja, maar vind je het niet logisch dat als je de rubriek op "alle" laat staan, de zoekfunctie het trefwoord dan ook in alle rubrieken zoekt? happy :)wink ;)


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-12-17 - 15:27:43 send message to meyer

Dat is pas snel zoeken laugh :D

Ik gebruik zelf die andere twee zoekfuncties nooit.


Groeten Meyerwink ;)



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 268 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede