Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Vragen over Swiften Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Vragen over Swiften
niek96
Website Member
Posts :72

Website Member
2011-12-30 - 13:58:46 send message to niek96

Hallo,

Ik heb 2 vragen over mijn koppel swiften.

Ik hoor de laatste tijd steeds vaker bij het voeren dat het popje druk bezig is in het blok. Ik denk dat ze aan het knagen is aan de houtjes die ik heb aangebracht in het broedblok. Als ik dat op internet lees zou het betekenen dat ze broedrijp word. Maar ik heb ze onverwarmd zitten en zonder extra licht. Kan ik dan eventueel eieren verwachten, en is het dan verstandig om ze te laten liggen.

En zou ik de loripap die ik geef ook met lauwwater kunnen klaarmaken, of is dit niet goed, want ze zitten onverwarmd.

Alvast bedankt , en een goede jaarwisseling.

Groet Niek96


Erik D.
Website Member
Posts :185

Website Member
2011-12-30 - 15:13:53 send message to Erik D.

hallo niek ik heb nu voor het moment een koppel lutino kakariki s en een koppel halsbanden op eieren liggen deze zouden volgende week moeten uitkomen ze zitten ook onverwarmt maar bij mij zitten ze wel in de garage ik laat ze gewoon broeden en kijk wel wat er van komt ps en zo koud is het nog niet groetjes erik d


niek96
Website Member
Posts :72

Website Member
2011-12-30 - 15:39:03 send message to niek96

Hallo Eric,

Oke, maar het weer kan natuurlijk nog omslaan en dat je dan geen jongen hebt van een paar dagen oud, die zullen het dan waarscheinlijk niet redden.

Groet


lorikwekerij
Website Member
Posts :240

Website Member
2011-12-30 - 20:49:11 send message to lorikwekerij

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

bij mij zit er ook een koppeltje swiftjes op eieren ik laat ze gewoon hun gang gaan en ik zie het wel wat er gaat gebeuren
ik had geen nestkasten hangen toen het popje ging leggen maar heb haar maar gauw een nestkast gegeven
ik heb het idee dat de vogels ook een beetje in de war zijn door dit zachte weer ook zie ik bij mijn lori's een aantal koppeltje die aan het treden zijn terwijl ze anders niet eerder dan eind maart begonnen
maar goed ik kijk het gewoon aan en zie wel wat er van komt


niek96
Website Member
Posts :72

Website Member
2011-12-30 - 22:36:30 send message to niek96

Hallo,

Oke, ik zal het wel afwachten. Mochten ze nog gaan leggen.

Als ze eieren hebben en het weer slaat om kan ik ze mischien wel helpen dmv verwarming oid.

Groet Niek



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 247 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede