Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Nop Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2012-01-31 - 13:59:57

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Wat ik wel weet is (inside info) dat het normaal was dat Tonny geld voor schoot, vooral in de winter zijn er weinig inkomsten vanuit parkbezoekers.

Daar in tegen waren de energierekeningen hoog.
(praten over bedragen van € 60.000,=)Die rekeningen moesten wel worden betaald.

Natuurlijk wordt dit dan later gecorriceerd als in de zomer de inkomsten op peil waren. (Voor outsiders lijkt dit een greep uit de kast, maar is het natuurlijk niet)

Met weinig financiele kennis is het voor vele toch vaak niet te begrijpen.

Ik vind dat het niettermin goed is dat het NOP bestaat. Het voorziet toch in een bepaalde behoefte voor particulieren die hun papegaai "kwijt" moesten.

Alles kan natuurlijk beter, vooral achteraf.
Gert


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2012-02-01 - 23:28:16

Ik hoor dat Hedwig nu weg is?
Kan iemand een lichtje laten schijnen op deze ontwikkeling?

Mvg Frank

Ps Ton Van meegen was een rare kwiebus, maar ik geloof niet echt dat hij zichzelf verrijkt heeft ten koste van de NOP.


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2012-02-02 - 00:09:52

Vanavond in de televaag

quote
Illegale handel in exotische vogels ontmaskerd ROTTERDAM - De politie Rotterdam-Rijnmond heeft woensdag twee mannen aangehouden die in exotische vogels gehandeld zouden hebben. Het tweetal, een 36-jarige Rotterdammer en een 58-jarige man uit Spijkenisse, wordt verdacht van verduistering en heling van de vogels. Ook zouden ze de dieren hebben mishandeld.

Een van de mannen werkte in het Nederland Opvangcentrum Papegaaien (NOP) in Veldhoven. Het tweetal zou illegaal exotische vogels uit Suriname hebben ingevoerd. Bij het doorzoeken van de woningen van de mannen is een aantal vogels, geld en een vuurwapen in beslag genomen.



swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2012-02-02 - 09:37:44

Ik laat mijn aankopen altijd testen bij Hedwig en heb haar even gebeld. Ze is per 1 maart weg op het NOP en zoekt nu een praktijk ruimte in de buurt van Tilburg. Dit kost tijd met vergunning en dergelijke, dus ze weet het nog niet. In ieder geval krijgen haar cliënten een bericht waar ze uiteindelijk gaat belanden. Als ik het weet zal ik haar nieuwe adres en telnr op het forum plaatsen.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-02-02 - 14:30:10

Prima, Eric. Daar zul je veel mensen een plezier mee doen.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2012-02-02 - 22:29:15

quote
Illegale handel in exotische vogels ontmaskerd ROTTERDAM - De politie Rotterdam-Rijnmond heeft woensdag twee mannen aangehouden die in exotische vogels gehandeld zouden hebben. Het tweetal, een 36-jarige Rotterdammer en een 58-jarige man uit Spijkenisse, wordt verdacht van verduistering en heling van de vogels. Ook zouden ze de dieren hebben mishandeld.

Een van de mannen werkte in het Nederland Opvangcentrum Papegaaien (NOP) in Veldhoven. Het tweetal zou illegaal exotische vogels uit Suriname hebben ingevoerd. Bij het doorzoeken van de woningen van de mannen is een aantal vogels, geld en een vuurwapen in beslag genomen.



Ach nee joh is allemaal zuiver daar happy :)

Gr.

Henk


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2012-02-02 - 22:46:28

Een van de schuldige werkt bij het NOP, dit betekent niet dat het NOP erbij betrokken is. Laten we wel zuiver blijven. Totdat er andere verklaringen naar buiten komen is deze connectie weinig relevant.


Max Weijers
Website Member
Posts :253

Website Member
2012-02-02 - 22:52:00

Jammer dat er niet ook bij wordt gezet dat het N.O.P. heeft gezegd dat als dat bewezen wordt, dat diegenen dan ook niet meer welkom is.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 113 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede