Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > afspraken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2009-08-01 - 18:35:33 send message to chrislaevers

Ik heb zoveel sociale controle niet. Maar 's nachts sta ik wel op en dan kijk ik wel hier en daar. Dat is nog een oude gewoonte van toen de kinderen klein waren.

Vandaag is een zo onschuldige afspraak niet nagekomen en week of zo geleden kreeg ik een email van iemand totaal onbekend die vroeg hoeveel ik voor mijn wevers vroeg en aan dat rijtje soorten wevers voegde die een totaal andere soort vogel toe, totaal onverenigbaar met de weversoorten die op zich al onverenigbaar waren.
En geen woord uitleg over waarom en hoe...
Ik ben opgevoed met : 'Beleefde mensen stellen zich eerst voor'. Oké dat geldt niet meer... hangt ook af van de context...maar

Ik heb in mijn antwoord de deur op een beleefde manier gesloten maar het blijft hangen en nu dit.
Dit is de eerste keer dat iemand niet belt om af te zeggen of niet opdaagt.
Dus ik associeer nillens willens die twee aparte zaken met elkaar, terecht of onterecht...

Vooral ook omdat die persoon van een stad zegt te zijn waar ik school gelopen heb, boezemvriendinnen heb gehad en heb les gegeven. Ik ken de mentaliteit van die stad en de wellevendheid primeert daar. Dus als die indd van die stad is dan is die flagrant door het rood licht gereden door me niet te verwittigen.

Sommige mensen peilen eerst hoe 'soft' dat iemand is vooraleer ze toeslaan.

Ik hoop dat ik ongelijk heb wat mijn gemengde gevoelens betreft.

Christine



Peggy
Website Member
Posts :153

Website Member
2009-08-01 - 20:01:53 send message to Peggy

ik vind het sowieso al knap dat je op een advertentie reageer van iemand die gratis vogels vraagt.
en je dan toch zo laten zitten bah, ik kan daar echt niet tegen hoor.
ik heb wel vaker dingen verkocht via MP, maar als iemand een afspraak maakte zette ik die advertentie eerst op gereserveerd.
heel misschien heb ik binnenkort mijn eerste nest Valkjes, ik hou m'n hart al vast, als mensen zich zo netjes voordoen dat jij echt denk dat ze goed terecht komen en het gewoon een wassen neus blijkt te zijnsad :(


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2009-08-01 - 22:23:58 send message to Karel

Niet over vogels, maar wellicht vergelijkbaar: ik heb eens iemand nagebeld waarom hij een stapel grindtegels niet op de afgesproken dag is komen ophalen.
Het antwoord was simpel: "Als ik ze niet kom ophalen, zal hij wel doorhebben dat ik ze niet meer wil hebben."

Tja...shocked 8Osad :(






Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2009-08-01 - 23:04:07 send message to Niltava

Iets dergelijks, ook geen vogels.
Was op zoek naar een auto, zag één maar was verkocht. Nu ja, de man zou hem na een week ophalen en dat was een week of 5 geleden.
Heb de auto dus kunnen krijgen. ZOals een collega van me altijd zegt. Nieuwe ronden, nieuwe kansen


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2009-08-02 - 09:59:38 send message to chrislaevers

Ik zie dat het veel voorkomt. De zaken relativeren en het filosofisch op pakken is het beste.

Die man moet wel niet meer afkomen met één of ander excuus. Daar is het te laat voor.
Als iemand zo nonchalant is met een afspraak, hoe nonchalant is die dan wel niet met vogels?


Christine



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 206 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede