Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > van 5 naar 6 eitjes/jongen+ pop blijft in blok Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : van 5 naar 6 eitjes/jongen+ pop blijft in blok
Jayjay
Website Member
Posts :87

Website Member
2012-04-13 - 19:12:05 send message to Jayjay

Avond allen,

ik heb een mooie grasparkiet pop die raar gedrag vertoont, ze komt als ze broed het blok absoluut niet uit maar wordt gelukkig wel gevoerd.
Als ik een doosje neerleg kruipt ze er altijd in en komt ze er niet uit.
Ze heeft een mooi nestje van 5 eitjes, waarvan er al 2 zijn uitgekomen, ik kijk iedere week max. 1 en met uitzondering 2 x om te kijken of de pop nog wel leeft en om te kijken of ze wel broed, omdat ze meestal haar eitjes koud laat worden heb ik een dieper blok gehaald waar ze graag helemaal achterin zit en waar ze goed broed en dat is gelukt!
er liggen opeens 4 eitjes en 2 jongen in plaats van 3 eitjes.
Weet iemand of ze nog een ronde in een nest heeft gedaan want het zou jammer zijn als er teveel eitjes zijn en als ze uitkomen ook nog een paar weg moeten, ik heb nog maar 1 koppeltje over en daar houd ik het tot nu toe bij, de voliere is nog in de bouw en later worden er meerdere koppeltjes bijgenomen.


Is dit nog een ronde ? Zelf denk ik dat het niet kan omdat de jongen pas 3/4 dagen oud zijn.




Gr.


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2012-04-13 - 19:20:09 send message to arjandaf

nog een ronde : je zou het een nakomertje kunnen noemen , gewoon der gang laten gaan



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 130 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede