Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > bonte boer, opnieuw naar de voliere of in huis laten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : bonte boer, opnieuw naar de voliere of in huis laten
eline1987
Website Member
Posts :88

Website Member
2012-04-28 - 11:07:59 send message to eline1987

Hallo mensen,

Ik heb een bonte boer in huis momenteel omdat ze in de winter gezondheidsproblemen heeft gehad (nu weer helemaal fit) De vogel is met de hand opgevoed en nu 4 jaar oud. De vogel heeft nu 1 jaar in een voliere buiten gezeten met andere bonte boeren. Dit ging erg moeizaam. Deze vogel vind mensen enorm leuk en is nog steeds mega tam. Helaas is haar gedrag naar andere bonte boeren slecht. Ze maakt veel ruzie waardoor er veel onrust was in de groep. Nu zei al een tijdje binnen zit is deze onrust weg en gaat het in de groep erg goed. Nu heb ik deze vogel nog steeds in huis en twijfel wat ik ermee moet. Het was mijn eerste bonte boer dus ik wil haar sowieso houden. Wat is voor deze vogel beter, in huis als huisvogel of toch weer in de groep proberen te plaatsen?
Eline


tjoepe
Oud Lid
Posts :101

Oud Lid
2012-04-28 - 13:33:19 send message to tjoepe

eline,ik zou(hem,haar) terug in groep proberen,eens ze terug aangenomen is blijft ze wel best bij de partner die ze gevonden heeft,lukt dat niet echt dan kan je ze later nog altijd in huis nemen!sucses ermee.


eline1987
Website Member
Posts :88

Website Member
2012-04-28 - 14:13:24 send message to eline1987

hallo,
Vorig jaar heeft ze er ene jaar bij gezeten, helaas vond ze geen partner en maakte ze met iedereen ruzie. Het is een pop. Vandaar dat we nu twijfelen of we het wel weer moeten proberen.


tjoepe
Oud Lid
Posts :101

Oud Lid
2012-04-28 - 18:00:54 send message to tjoepe

ja!!!dan wordt het maar een oude vrijster!wink ;)


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2012-04-28 - 20:15:29 send message to Rik

In de huiskamer houden.

Tamme Bonte Boeren popjes zijn geweldig voor in de huiskamer maar samen met andere Bonte Boeren is het meestal alleen maar ellende. Dat gaat ook niet anders worden.


J.ten Wolde
Website Member
Posts :229

Website Member
2013-02-24 - 20:19:32 send message to J.ten Wolde

Probeer er een nieuw mannetje er bij tezetten en dan gewoon naar buiten doen in een aparte vlucht.
Daar zij een band kan opbouwen met een soortgenoot en dan kun je later toch nog kijken of het koppel dan wel terug kunt plaatsen bij de groep

Groet,

Altijd al een raar mannetje geweest hé kakatoe!




Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 170 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede