Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Nu siereendje erbij ? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-05-30 - 13:16:54 send message to Karel

Dat ziet er inderdaad schitterend uit. En inderdaad, het is groeizaam weer voor netels, distels en allerlei soorten onkruiden. Bij ons schieten de berenklauwen als paddenstoelen uit de grond!

Binnenkort foto's van de jonge eendjes, Ann?happy :)


X_anita_X
Website Member
Posts :76

Website Member
2012-05-30 - 21:58:56 send message to X_anita_X

je hebt het mooi voor elkaar hoor, toppie
als de kuikens er zijn en ze huppelen achter moeders aan is het echt een genot om naar te kijken happy :)

het onkruid moet je maar even voor lief nemen, dat is tijdelijk. ik zou het zekers niet gaan maaien want dan heb je de eenden wel van slag.

je kan wat netels met de hand verwijderen om meer ruimte te maken en het onder controle te houden en meer zou ik er niet aan doen.


Ann*
Website Member
Posts :134

Website Member
2012-06-04 - 16:08:50 send message to Ann*

Foto's van de jonge eendjes zal niet lukken ... vorige nacht zijn al de eieren geroofd - ik heb er een paar teruggevonden, met een gat in en leeg - en het haantje roodschouder is verdwenen sad :(


oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2012-06-04 - 17:01:16 send message to oli4

Heb je niet nog al eens last gehad van ratten daar in de buurt? Als ik me niet vergis zitten er ook enkele slootjes rondom je tuin waar deze goed kunnen gedijen? Misschien de gemeente eens contacteren dat de ratten uit die sloten naar je dieren komen? Jammer!


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-06-04 - 18:43:04 send message to Karel

Triest, Ann! Lijkt me het werk van een bunzing o.i.d. Een rat zal een eend niet zo snel kunnen meeslepen....hoewel?


oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2012-06-04 - 19:27:38 send message to oli4

Bij mij hebben ze indertijd toch ook men eendjes gepakt, zowel jongen als ouderdieren sad :( Vandaar dat ik er voorlopig geen meer heb totdat ik elders plaats heb. Veel te veel sloten en beken hier in de buurt, en de buurman met zijn afval, die kweekt gewoon ratten sad :( Gelukkig dat de katten en de hond al eens iets vangen, met dan wat klemmen en de windbuk zijn ze nogal in toom te houden. Maar bij de haard (onder de buurman zijn hoop takken) kan ik jammer genoeg geen werk leveren. Jammer van je man, je was net terug compleet sad :(



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 222 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede