Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > katten last Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2012-06-24 - 23:01:29 send message to Rik

quote
...en de buis van binnen in smeren met dik zwart vet.


De kat zal vervolgens zijn vacht proberen schoon te likken en gaat over zijn nek. Ook zal hij daarna gewassen moeten worden met speciale middelen. Dit is voor een kat erg onplezierig en zal daarom misschien onder narcose moeten gebeuren. Een vorm van (zeer) zware dierenmishandeling.

Ik acht het niet uitgesloten dat je voor een dergelijke actie uiteindelijk strafrechtelijk vervolgd kunt worden.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2012-06-25 - 11:13:49 send message to ParkietenPeter

Diervriendelijk allemaal zo. Och.

Ikzelf heb dit met eksters. Daarom hang ik geen nestkastje meer op aan de draad.
Mogelijkheden te over om ze ergens anders te hangen.

Op zich als er een regelmaat in zit dat de katten over de voliere lopen, wennen de vogels eraan. Die hebben snel genoeg in de gate dat de katten er niet bij kunnen. Moet je er wel voor zorgen dat de nestjes niet aan de draad hangen.

Of dubbelgaas.

wink ;) Peter.


ginoheeren
Website Member
Posts :190

Website Member
2012-06-25 - 14:34:20 send message to ginoheeren

ik denk dat ik toch maar zo vangkooi ga bestellen en dan de katten in het bos weer uitzet of iets anders er mee doe heb iemand ervaring met die vangkooien dat ze er wel in gaan of er gewoon voor bij gaan lopen sad :(


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2012-06-25 - 14:47:36 send message to ParkietenPeter

Je kunt ze dan ook naar het dierenasiel brengen. Kan de eigenaar ze tegen betaling weer terug krijgen.

Invangen en naar het bos brengen (of waar dan ook heen) heeft in mijn ogen überhaupt geen zin.
Het territorium die jij vrijmaakt door de kat weg te vangen is nog sneller opgevuld dan dat jij heen en weer gereden bent.


ginoheeren
Website Member
Posts :190

Website Member
2012-06-26 - 12:53:11 send message to ginoheeren

maar als de eigenaar hem weer op haal laat ie dat ........ beest weer gewoon vrij lopen dan zit ie weer in het gaas van de kooien te hangen


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2012-06-26 - 13:20:29 send message to blg

ginoheeren
Als de eigenaar het dier ophaalt, moet hij/zij betalen, wordt de kat weer losgelaten wordt ie weer gevangen en hup weer naar het asiel, kwestie van wie heeft de langste adem, tot nu toe heb ik altijd gewonnen.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 170 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede