Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Papegaai In Huis Per 1-01-2013 VERBODEN? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6
<<< vorige


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2012-12-27 - 09:07:55 send message to wiechmann

dus vanaf 1 januari kan men hier ook nog gewoon een advertentie plaatsen met baby papegaaien.

dat zou jammer zijn


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2012-12-27 - 21:23:59 send message to rupicola

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

de wetsvoorstellen van de vorige staatssecretaris van Landbouw etc. zijn een paar maanden geleden gelanceerd en zou voor wat betreft onze hobby grote gevolgen hebben voor het vroegtijdig (voor zelfstandige status) scheiden van jongen en ouders.

Niet meer niets minder, dus geen verbod op het houden van huiskamervogels of wat dan ook!

Het grote punt is nu echter dat we een verkiezing verder zijn en ons midden in het zoveelste overheidsreces bevinden.
Met andere woorden het is weer oorverdovend stil vanuit het Haagse.

Mocht het wetsvoorstel van Bleker inderdaad (zoals aanvankelijk gepland per 1 januari 2013) in werking treden dan lijkt het mij nogal voor de hand liggen dat de betreffende doelgroepen daarvan ook in kennis worden gesteld.

Wettelijk gezien hoeft dit echter niet, want een ieder wordt geacht de wet te kennen!
(wie verzint zoiets)

Maar goed, -in ons geval- zou je toch mogen verwachten dat minstens de Nederlandse bonden op de hoogte zijn dan wel in kennis worden gesteld van betreffende nieuwe wetgeving.

Vooralsnog heb ik nergens terug kunnen vinden dat het wetsvoorstel daadwerkelijk in werking gaat treden, maar misschien dat iemand hier iets meer over weet te melden.




Pagina : 1 2 3 4 5 6
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 210 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede