Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelmarkt Zwolle Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2020-02-28 - 17:47:43 send message to parrotmaniak

ik ben er niet


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2020-02-28 - 18:30:40 send message to www.wim


Lees er het advies van de RIVM is op na.
Zolang je goed gezond bent en nog geen verschijnselen hebt kun je mits je de hygiëne regels in acht houdt"gewoon" concerten voetbal wedstrijden en beurzen bezoeken waar veel mensen bij één komen.
En dat heeft niks te maken met geld of wat dan ook,niemand is verplicht om te komen of thuis te blijven.


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2020-02-28 - 23:16:20 send message to Sam&dave

Kga wel, niet voor het geld. Doe niet aan massa hysterie.


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2020-02-29 - 10:24:47 send message to Antonia

Massa hysterie wordt het als 10% van de aanwezigen op grote (gesloten) evenementen ziek worden, en het in grotere getalen vetspreiden.
Gewoon niet je kop in het zand steken maar voorkomen, is altijd nog beter dan genezen.


hookbill
Website Member
Posts :108

Website Member
2020-02-29 - 11:44:48 send message to hookbill

Het is er megadruk. Parkeerplaats al om 8.50 vol, alle autos naar Scania.


Esselink
Website Member
Posts :81

Website Member
2020-02-29 - 14:10:58 send message to Esselink

Er liepen wel diverse mensen met een mondkapje op en zelfs een paar met een sjaal voor de mond.


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2020-02-29 - 19:09:18 send message to P.Rooth

Wel geweest en zag enkelen met een mondkapje Niet dat die zouden helpen tegen een virus maar vooruit Was gezellig druk niet 1 horen of zien niezen das positief dat mensen die zich niet lekker voelen wegblijven . Goede handel gedaan . Massahysterie nu om corona wat was er daarvoor ook alweer waarvoor iedereen ingeent moest worden Mexicaanse griep ofzo daarvoor varkenspest en besmettelijk voor mensen .


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2020-02-29 - 20:16:54 send message to Sam&dave

Geweest. Goede sfeer en veel mooie vogels gezien. Organisatie perfect. Geen gekke toestanden gezien. Vogels zaten goed gekooid.


J. Elsen
Website Member
Posts :361

Website Member
2020-03-02 - 16:20:51 send message to J. Elsen

Ondanks ongeveer 1500 bezoekers minder dan gewoonlijk, was parking vroegtijdig afgesloten.
Wie weet had het te maken met illegale praktijden praktijken, zogeheten kofferbakverkoop, op de parkeerplaatsen.

www.nvwa.nl/nieuws-en-media/nieuws/2020/03/02/nvwa-neemt-tientallen-vogels-in-beslag-rond-vogelmarkt-zwolle

www.hln.be/wetenschap-planeet/dieren/belgische-handelaar-met-27-vinken-opgepakt-op-vogelmarkt-in-nederland~a5422bbf/


bva118
Website Member
Posts :290

Website Member
2020-03-02 - 17:42:19 send message to bva118

Goed om te lezen dat dus met meer dan 99% van de vogels niks mis mee is.


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2020-03-04 - 18:45:11 send message to henkdelaat

Zijn de 2 Grijzen roodstaarten van de Oostenrijker ook in beslag genomen want daar lees ik niets over.


girlits
Website Member
Posts :63

Website Member
2020-03-04 - 19:42:15 send message to girlits

staat onder het fotootje in het bericht.

mvg eddie


J. Elsen
Website Member
Posts :361

Website Member
2020-03-04 - 19:49:32 send message to J. Elsen

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Als je de opstelsom maakt van: 27 putters + 24 tangara's + 2 grijze roodstaartpapegaaien klopt het getal van 53 vogels in beslag genomen voor en tijdens vogelmarkt Zwolle (parking).

www.dvhn.nl/binnenland/tientallen-vogels-in-beslag-genomen-op-beurs-in-Zwolle-25412642.html


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2020-03-05 - 10:11:13 send message to www.wim

Nee hoor klopt niet die 24 waren NIET in Zwolle (waarschijnlijk op weg naar Zwolle)en dat is niet IN Zwolle.
Grijze roodstaarten was cites niet aanwezig,ook al zoiets bescherming is prima...heksenjacht niet want dan zou u allang opgepakt zijn.
Er worden in europa nog steeds grijze gehouden zonder cites en dat is logisch,wordt langzaam aan wel beter.
Weg van de geleidelijkheid heet dat.
Handelaren die de cites niet op orde hebben geen excuus beboeten.
Particulieren die een grijze kopen weten nog steeds niet precies hoe het zit...de meeste althans.


a.kooyman
Website Member
Posts :74

Website Member
2020-03-05 - 11:43:32 send message to a.kooyman

Was in Zwolle en weer veel vrienden/kennissen uit diverse landen gesproken .Voor mij een grote reden om toch te gaan en denk heel veel liefhebbers met mij.

Gaat me al meer storen die overdreven heksenjacht op mensen die plezier hebben in vogels een dieren in zijn algemeenheid zoals Win schrijft weer hele heisa om bijna niets.
In elke kist appels zitten een paar beurse en rotten.
Maar ook dank aan alle medewerkers daar van alle bedrijven die dit mogelijk maken.
Als ik daar busje zie met 2 rijksambtenaren met drone overdreven gedoe ( maar zal wel voor onze veiligheid zijn)
Dan vraag ik me af of we toch toch niet eens moeten gaan nadenken over onze subsidie maatschappij ; milieu , energie,natuur , advocaten van alle instroom en denkbaar en ondenkbare subsidie uitvreters.

Ik althans blijf toch lekker met mijn liefhebberij bezig.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 246 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede