Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > voliëregaas voor ara Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : voliëregaas voor ara
pakietje
Website Member
Posts :39

Website Member
2012-10-09 - 18:50:51 send message to pakietje

ik wil graag een grote kooi bouwen in mijn bijkeuken voor mijn papegaaien.dacht aan panelen,maar wat voor een gaas moet dat zijn en heeft iemand een goed adres waar ik dat kan krijgen? heb al eens wat site's bezocht maar de prijzen lopen nogal uiteen.(heb grijzeroodstaart,edel,en blauwgele ara)
alvast bedankt


ParkietenTom
Website Member
Posts :176

Website Member
2012-10-09 - 19:09:14 send message to ParkietenTom

Aan welke afmetingen had je gedacht?
Oppassen met vogels in de keuken te huisvesten.


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2012-10-09 - 20:46:20 send message to Antonia

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik heb gaas van 25 x 25 x 2,05


pakietje
Website Member
Posts :39

Website Member
2012-10-09 - 23:15:18 send message to pakietje

beste parkieten tom, ik weet van de gevaren van vogels in de keuken met ongelukjes tijdens het koken en giftige gassen. ze komen daarom ook in de bijkeuken,een ruimt naast de keuken die vrij is van alle gevaren van een keuken.
ook hebben we nog de optie bekeken voor een van de slaapkamers in te richten voor ze.
maar ook hier wil ik dan toch een soort grote kooi bouwen omdat ik bang ben dat ze aan muren en plafond gaan knagen(vooral de ara).
het is natuurlijkniet de bedoeling dat ze hier de hele dag in moeten,wil in de woonkamer een zitplaats voor ze maken en de slaapkamer of bijkeuken als slaap/rustplaats.


pakietje
Website Member
Posts :39

Website Member
2012-10-09 - 23:20:25 send message to pakietje

o ja afmeting,
de slaapkamer is ongeveer 3 bij 4 meter.
bijkeuken kan ik een ruite van 1 bij 3.20 mtr gebruiken.(voorkeur gaat dan uit naar slaapkamer)


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2012-10-11 - 19:30:38 send message to lennard

Ik had voor mijn ara's ook gaas van 25 x 25 x 2,05. Panelen van aluminium zijn zeker ideaal om snel en mooi een hok te bouwen.

Groetjes,

Lennard


berepret
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-10-13 - 10:12:31 send message to berepret

Ik heb mijn vogels ook op een slaapkamer gehuisvest. De bijkeuken is vooral in de winter wel vorstvrij maar toch ko0uder dan de slaapkamer en die werd toch niet gebruikt. Wat betreft gaas etc. Iedere kooien maker kan je goed adviseren wat dat betreft. Ga wel een beetje shoppen want daar valt wel geld mee te verdienen. Daarnaast kun je beter niet met hout werken want daar weten die grote jongens wel raad mee, haha. Succes.


pana
Website Member
Posts :72

Website Member
2012-11-05 - 13:55:37 send message to pana

Pakietje, ik heb net mijn (buiten)volière voor ara's vergroot. Heb daarvoor gegalvaniseerde betonnetten gebruikt, maaswijdte 5 x 5 cm; dikte 0,4 cm. daar kangen ze echt niet doorheen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede