Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Timneh volledig zelfstandig laten eten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Timneh volledig zelfstandig laten eten
sindrassa
Website Member
Posts :1

Website Member
2012-12-30 - 20:06:17 send message to sindrassa

hoi heb een timneh nu zo'n 11 a 12 weken, ben de pap in avond aan het minderen maar tussen 7 en 8 dan gaat die schreeuwen, maar ik weet alleen niet zeker of het is om eten te krijgen of om gewoon ff lekker te schreeuwen, maar zodra hij de pap of heeft dat niet zo veel is wilt die niet echt van de pellets eten, dus ik vraag me af hoe krijg ik hem geheel s'avonds aan de pellets.

Groeten


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2012-12-30 - 21:15:19 send message to arjandaf

11 a 12 weken aan de pellets ???????
ik vraag ook niet aan mijn zoontje van 10 maanden , hoe wil je je steak . in 1 stuk of snij je hem zelf


anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2012-12-30 - 21:15:52 send message to anouk04

je zou de pellets iets kunnen laten weken.als hij na de pap weer stil is,dan weet je dat hij scheeld om eten.daar moet je wel van af proberen tekomen.mvgt


anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2012-12-30 - 21:17:45 send message to anouk04

het is inderdaad ook nog iets vroeg.zou hem gewoon eivoer geven met fruit en groenten in kleine stukjes,en een bakje zaad,met eventuweel wat pellets.mvgt


J.ten Wolde
Website Member
Posts :229

Website Member
2013-02-14 - 12:46:19 send message to J.ten Wolde

Mochten de ouden het jong niet groot brengen of zijn de ouden zo dat ze de jongen in de steek laten als ze net uit het ei komen?
Als je de jongen regelmatig uit het nest haalt worden ze net zo tam als dat je ze met de hand op fokt.
Daarnaast is het ook zo dat hand op fok vogels geen angst hebben voor de mens en eerder tot een aanval over gaat zonder dat de vogel een waarschuwing geeft



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 161 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede