Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Alweer een topic over katten..... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


bospoeper
Geroyeerd
Posts :80

Geroyeerd
2013-02-01 - 21:12:45 send message to bospoeper

Zeker amai, dat alle poezen liefhebbers hun katten op hun eigen hof houden. Ze moorden alles uit en hun uitwerpselen dat ze achterlaten in je bloemenperk en waar je met je vingers dan zit in te roeren als je onkruid aan 't wieden bent, bah. Wat ik er van weet is dat ze hun pakje achterlaten bij de buurman en nooit op hun eigen domein.


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2013-02-02 - 14:33:23 send message to frehen

Hallo,mijn achterbuurvrouw is verhuist en had 4 katten.Nu is de rust wedergekeert wat een verschil geen stront meer in de perkjes.En die katten trekken ook andere katten aan ze kwamen van heinde en ver.En er komt dan in het voorjaar dat die beesten gaan janken wat een lawaai net een baby die de hele nacht ligt te janken pppffffff.Ik vind het registreren en goed idee.Ik woon zelf in een agrarich gebied waar de meeste boeren katten hebben.Bij de meeste boeren worden die katten aan hun lot over gelaten.Ze krijgen alleen wat voer en moeten hun zelf maar redden.Het zijn voor die mensen gewone muizevangers en verder niets.In het voorjaar krijgen ze jongen in een of ander hoekje en ze komen vaak tevoorschijn als ze al een maand oud zijn.En dat worden vaak van die verwilderde katten.We moeten samen tot een oplossing zien te komen dat voor ieder acceptabel is.Hier zal toch de regering bij moeten worden betrokken.
groetjes freek.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 194 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede