Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > australisch bont violet witbuik vs deensbont (ringnr her06) Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : australisch bont violet witbuik vs deensbont (ringnr her06)
fallowboy
Website Member
Posts :19

Website Member
2013-03-24 - 13:45:06 send message to fallowboy

Op de volgende link rechts ziet u een copyright foto vogel rechts is de perfecte engelse grasparkiet australische bont violete witbuik met ring nr her06 kampioen 2010 , mijn eigendom.

een perfecte australishe bont violete witbuik loopt de blauwe kleur perfect door tot in de onder helft van de grasparkiet zonder enige andere witkleur , de pennen dienen kleurloos te zijn dus puur wit ( de tekening in de vogel vleugels kan enkel verbetert worden door de grijsfactor in tekweken in deze vogel. de dag dat je zover zit in zowel hemelsblauw , kobalt of mauve , dan bent je aardig op weg. deze vogels kan je het best kweken uit (pi zwart ogen) die drager zijn van deensbont en indien dubbel factoren zijn ze zowel split voor deens en hollandsbont ;
momeenteel ligt een koppel pi.zwart oog split voor deensbont en hollandsbont met 4 eieren en is gekoppeld aan een engelse man mauve geelmasker mutant 2 , deze jongen zullen 16% zijn want de split deensbont / hollands bont / violete / geelmasker mutant 2 / zullen in deze jongen aan wezig (deze combinatie heb ik zelf nog niet toegepast.

http://postimage.org/image/27lryq0jo/

foto copyright by me


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-03-24 - 14:14:54 send message to Karel

De link werkt niet. Kun je daar even naar kijken?


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2013-03-24 - 18:26:03 send message to broto

quote
De link werkt niet. Kun je daar even naar kijken?





Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 201 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede