Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > welke tropen kunnen in kleine kweekkooien?
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : welke tropen kunnen in kleine kweekkooien?
Max Weijers
Website Member
Posts :253

Website Member
2013-04-03 - 17:49:45 send message to Max Weijers

Ik heb vandaag een paar artikels op gezocht over het kweken van kleine tropen in kweekkooien. zo kwam ik er achter dat huismussen, bandvinken, goudbuikjes, zwartrug ekstertje en geparelde bronzemannen te kweken zijn in kooien van 50x40x40.
graag wil ik weten of hier meer mensen zijn die ervaring hebben met het kweken van deze soorten en misschien wel andere soorten in dit formaat kooien?


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-04-03 - 23:32:47 send message to Karel

Komop, Max. Vogels houden in kooien van een dergelijk klein formaat is niet meer van deze tijd, ongeacht of ze daarin broeden.


flip
Website Member
Posts :20

Website Member
2013-04-03 - 23:54:13 send message to flip


Tip:neem een schoenendoos,doe er gaas voor,plaats je vogels erin.Blijven ze leven?dan hebben ze het erg naar hun zin.Gaan ze dood?dan volgende keer een grotere doos.

Succes met de kweek.


JoskeVD
Website Member
Posts :96

Website Member
2013-04-04 - 09:27:50 send message to JoskeVD

Kon je verwachten dat hier geen antwoord op kwam he, buiten enkele terrechte opmerkingen dat dit gewoon belachelijk is!

In het verleden heb je hier op het forum nog vaak zulke nuteloze discusies gehad over je plaatsgebrek. Iedreen zegt het, hou minder vogels. Less is more! Hou wat minder vogels op grotere ruimte Max! Je kan er zelf enkel maar meer genot van hebben en voor de vogels is het ook vele malen beter. Of jah, jij was zo weer een kwekertje dat enkel meer en meer vogels wil. Moet je de plaats voor hebben ook he, ken je grenzen!


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-04-04 - 10:01:16 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Het is wel duidelijk waar dit naar toe gaat. Om verdere "onaardige" reacties vóór te zijn, sluit ik dit topic.....



Pagina : 1

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 266 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede