Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > gevonden kauw Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : gevonden kauw
theostoop
Website Member
Posts :1

Website Member
2013-06-15 - 22:57:19 send message to theostoop

Beste mensen. vorige week zat er een jonge kauw helemaal in elkaar gekropen bij ons op de autoweg. Omdat ik het erg zielig vond heb ik hem (of haar) mee naar huis genomen. Nu naar al een weekje gaat het al stukken beter met hem. Maar helaas heb ik helemaal geen verstand van vogels. Hierdoor heb ik een aantal vragen waar iemand op dit forum vast antwoord heeft. De kauw is erg aanhankelijk en wil het liefst op mn schouder of arm zitten en loopt altijd achter mij aan. Ik vind het niet erg maar ben bang dat hij misschien teveel hecht aan mensen. Ik hoop namelijk dat hij gewoon straks buiten voor zichzelf kan zorgen. Nu voer ik hem nog maar een paar keer per dag en strooi dan buiten op het gras gedroogde larven en granen op de hoop dat hij zelf gaat pikken. maar mijn belanrijkste vraag is kan een vogel met 1 oog ooit goed vliegen. Toen ik hem vond zat zijn oogje dicht nu is het mooi genezen maar zijn ene oogje is helemaal mat. hij vliegt wel maar niet verder dan een paar meter. Hoop dat iemand hier antwoord op heeft. ( of tips ook altijd welkom) mvg Theo


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2013-06-16 - 20:52:32 send message to Ton Koek

Ook een vogel met één oog kan zich wel redden meestal, het is verbazend welke handicaps vogels soms overwinnen.

Probeer ook eens kattenvoer als voedsel, eten ze vaak prima.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 222 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede