meyersam
Website Member
Posts :215
|
2013-10-11
-
12:41:03 |
|
wim, mogen we weten welk goed alternatief je gevonden heb?, daar je geen nutribird of kaytee wilde gebruiken.
|
maewim
Website Member
Posts :159
|
2013-10-11
-
17:56:41 |
|
Dit bericht is 1 keer gewijzigd
van miserie heb ik toch overgeschakeld op kaytee
er is niet zoveel keuze
|
henkdelaat
Website Member
Posts :1328
|
2013-10-11
-
18:47:15 |
|
@maewim
van miserie heb ik toch overgeschakeld op kaytee
er is niet zovzzl keuze.
maewim Kaytee is ook een goed product,heb het in het begin ook gebruikt en de vogels deden het er goed op.
het enige nadeel van Kaytee is dat als er pap op je kleding komt dit altijd gele vlekken achterlaat die er op geen enkele manier meer uit te wassen zijn.
Heb vandaag nog contact gehad met mijn leverancier van Zupreem maar die heeft nog niets binnen gekregen ondanks dat er berichten zijn dat er al volop Zupreem te krijgen is.
Henk.
|
smedinga
Website Member
Posts :0
|
2013-10-16
-
22:47:06 |
|
Dit bericht is 2 keer gewijzigd
Als importeur van zupreem zet ik het hier nogmaals duidelijk neer, er is volop embrace beschikbaar, als uw lokale leverancier verteld dat het er niet is, dan hebben ze het waarschijnlijk niet besteld, u kunt het in ieder geval bestellen xxxxxxxxxxxxx
met vriendelijke groet
Bert Smedinga
xxxxxxxxxxxxxx
Dit bericht is door moderator Karel aangepast
|
smedinga
Website Member
Posts :0
|
2013-10-16
-
23:02:46 |
|
Dit bericht is 1 keer gewijzigd
Ben zo vrij geweest een en ander nogmaals grondig door te lezen, en het is echt triest om te zien hoe mensen, beschuldigingen uiten richting importeur zonder te weten hoe of wat, dat de importeur hemel en aarde bewogen heeft om te zorgen dat embrace leverbaar is weten alleen serieus geďnteresseerden.
Als de men echt had willen weten wat de oorzaak was dank had u wellicht ook contact met de importeur kunnen opnemen, alvorens allerlei ongenuanceerde opmerkingen te maken op een forum. Ook hadden deze mensen Zupreem Amerika om een verklaring kunnen vragen, dan had u kunnen horen dat de europese importeur zelfs 2 containers zupreem achter elkaar heeft besteld maar dat er een tekort aan zupreem was in Amerika, iets wat een importeur nooit verweten kan worden.
bert
xxxxxxxxx
Dit bericht is door moderator Karel aangepast
|
maewim
Website Member
Posts :159
|
2013-10-17
-
09:39:29 |
|
ik heb in september wel degelijk kontakt opgenomen
met zupreem in amerika het antwoord was te kort aan grondstoffen en dat ik de importeur moest kontakteren voor kompensatie dit heb ik nog niet gedaan dus waarom kompensatie vragen als er zogezegt niemand in de fout is gegaan
|
wiechmann
Website Member
Posts :944
|
2013-10-17
-
10:05:16 |
|
Dit bericht is 1 keer gewijzigd
Dit bericht is door moderator Karel aangepast
|
maewim
Website Member
Posts :159
|
2013-10-17
-
11:46:04 |
|
hermann even rechtzetten je moet goed lezen hier staat dat ik geen antwoord op mijn email gehad heb
ik heb wel kontakt opgenomen maar nooit antwoord gekregen alhoewel ik nu een bericht gekregen van bert
|
wiechmann
Website Member
Posts :944
|
2013-10-17
-
12:40:33 |
|
op 17-10 9.39 sta wel degelijk dat je nog geen contact opgenomen heb .
als ik dit verkeerd lees sorry dan .
|
maewim
Website Member
Posts :159
|
2013-10-17
-
14:16:20 |
|
ik vertikte het niet om kontakt op te nemen maar
zij vertikte het om te antwoorden
en er is opnieuw zupreem dus voor mij is dit afgesloten
|
Karel
Website Member
Posts :6824
|
2013-10-17
-
16:20:25 |
|
|