Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > opnieuw koppelen zwartkop caique's Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : opnieuw koppelen zwartkop caique's
lorikwekerij
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-11-22 - 11:34:08 send message to lorikwekerij

hallo collega kwekers ik had en koppel zwartkop caique's waarvan deze week de pop is overleden
de koppel is van 2006 de pop zal een 7 a8 maanden bij de man en dit leek goed te gaan
de pop is overleden door longonsteking ik ben met haar naar een vogelarts in drachten geweest waar ik antibiotica heb meegekregen en heb haar warm gezet maar dit mocht niet baten ze is helaas wel overleden
en nu kan ik een pop van iemand overnemen die is 8 jaar oud die pop wil ik graag van hun overnemen en nu heb ik de vraag of ik de pop direct bij de man in kan zetten of is het verstandig om de man en de pop naast elkaar in een vlucht te zetten
( de pop word wel eerst apart gezet tot alle testen binnen zijn maar dat is niet in de zelfde schuur)

mvg w van dijken


lorikwekerij
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-11-23 - 10:11:17 send message to lorikwekerij

niemand?


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2013-11-23 - 17:30:24 send message to henkdelaat

Als je ze beide in een nieuwe(andere)kooi kan plaatsen zal dit geen problemen geven.

Als je de nieuwe pop bij de man plaatst in zijn kooi dan kan dit problemen geven i.v.m. territorium macht.

Henk.

Henk.


lorikwekerij
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-12-23 - 19:31:48 send message to lorikwekerij

even een update
ik heb een pop van 1999 gekocht met een Zwitserse ring deze vogel was net voor de koop getest