Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Postuurvogels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Postuurvogels
Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-11-21 - 16:29:57

Ik vind het steeds zielig als ik bv. postuurkanaries zie.
Die vogels zijn volledig misvormd en mijn persoonlijk mening is dat dit dierenmishandeling is.
Dan heb je ook nog de frisévogels die niet meer normaal hun verenkleed kunnen onderhouden en zo ook beperkt worden in hun natuurlijk gedrag.
Wat vinden jullie hiervan?


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-11-21 - 17:33:59

Som vraag ik mij af waar het om te doen is in discussie's als deze?

Ik denk dat de mening over dit soort onderwerpen toch al meer dan ruim aan bod is gekomen.

Waarom start iemand nog zo'n discussie?
Of het nu gaat om postuurkanaries, Hybriden-ara's, bastaarden, of welke andere kweekvorm maar ook.

Stop deze flauwekul toch eens voor altijd en start een eigen site als je mensen steeds en steeds maar weer onderuit wilt halen!

angry Peter


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2004-11-21 - 17:59:44

Een forum is een discussie, of je het er nu mee eens bent of niet, je bent vrij om te reageren, reageer je, BINGO, als je hier aan wilt ontkomen, nooit meer op een forum "vogelarena" komen.
Sommige topics zullen steeds terug komen, met steeds weer nieuwe visies, omdat er steeds weer andere mensen op reageren.
Dat is het mooie van een forum.
Iedereen mag hier zijn mening geven, of je het er mee eens bent of niet, het punt is je geeft je mening, een ander geeft ook zijn mening, mooi, WAARDEER HET, anders ben je de enigste op dit forum.


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-11-21 - 18:12:13

Het is geen kwestie van proberen eraan te ontkomen. Het is meer een kwestie van het zat worden dat iedere gek zomaar een discussie meent te moeten starten waar vantevoren al overduidelijk is dat het uitdraait op kwaadsprekerij, denigrerende opmerkingen en afkraken van iemand die een andere mening heeft.

Om dan ook maar meteen aan te halen dat iemand dan maar niet meer op vogelarena moet komen is net zo fantasieloos.

Nieuwe visies zullen er over dit soort onderwerpen naar de meeste waarschijnlijk echt niet meer kunnen komen omdat het alleen maar gaat om andere neer te halen!

De enig(st)e zal ik zeker niet zijn.

Zoals Niltava al aanhaalde in een ander topic; Vogelarena is er ook voor beginnende liefhebbers! Zij mogen absoluut niet afgeschrokken worden door fantasieloze gefrustreerde egoistische ...

Het wordt tijd dat forums op vogelarena eens opbouwend en leerzaam worden!!

punt.


leekgloster
Website Member
Posts :249

Website Member
2004-11-21 - 18:28:36

ik vind het zielig dat iemand over dit onderwerp uberhaupt iets durft te beginnen.
Laat toch iedereen in zijn eigen waarde.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf

Marcel Gloster en norwich kwekerangry


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2004-11-21 - 22:18:09

Wat je zegt

Het is meer een kwestie vanzat worden dat iedere gek zomaar een discussie meent te moeten starten waar vantevoren al overduidelijk is dat het uitdraait op kwaadsprekerij, denigrerende opmerkingen en afkraken van iemand die een andere mening heeft Zoals Niltava al aanhaalde in een ander topic; Vogelarena is er ook voor beginnende liefhebbers! Zij mogen absoluut niet afgeschrokken worden door fantasieloze gefrustreerde egoistische ...


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-11-21 - 22:28:40

Merci maar met mij uit te schelden bereik je juist het tegenovergestelde.razz :p


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2004-11-21 - 22:41:02

Iedereen mag hier een discussie starten, of je het er met eens bent of niet.
Het staat je vrij om te reageren of te negeren, om iemand een gek te noemen vind ik te ver gaan.
Je kunt dus reageren of negeren, maar zulke reacties zullen meer afschrikken dan het stellen van een topic.


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-11-21 - 22:41:24

Met respect


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-11-21 - 22:50:52

@blg : waarom noem je mij dan een gek en nog een andere reeks scheldwoorden?shocked 8O


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2004-11-21 - 23:07:57

Mario

Ik noem niemand een gek of wat dan ook, wat hier onder staat is geplaatst door iemand anders.
Je zult hier telkens weer topics tegen komen waar je van denkt, alweer, zo is het nu eenmaal.
Bastaarden, mutanten, of wat dan ook, je kunt reageren of negeren, maar nooit persoonlijk.
Wat hawkeye meestal zegt,

RESPECT


Het is geen kwestie van proberen eraan te ontkomen. Het is meer een kwestie van het zat worden dat iedere gek zomaar een discussie meent te moeten starten waar vantevoren al overduidelijk is dat het uitdraait op kwaadsprekerij, denigrerende opmerkingen en afkraken van iemand die een andere mening heeft.

Om dan ook maar meteen aan te halen dat iemand dan maar niet meer op vogelarena moet komen is net zo fantasieloos.

Nieuwe visies zullen er over dit soort onderwerpen naar de meeste waarschijnlijk echt niet meer kunnen komen omdat het alleen maar gaat om andere neer te halen!

De enig(st)e zal ik zeker niet zijn.

Zoals Niltava al aanhaalde in een ander topic; Vogelarena is er ook voor beginnende liefhebbers! Zij mogen absoluut niet afgeschrokken worden door fantasieloze gefrustreerde egoistische ...

Het wordt tijd dat forums op vogelarena eens opbouwend en leerzaam worden!!

punt.


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-11-21 - 23:08:57

Nou Mario,

Als je goed zou lezen zie je dat blg mijn woorden citeerd. En als je dan helemaal goed leest zie dat dit in algemene vorm geschreven is.

En hier bedoel ik dus niemand persoonlijk want zó goed ik ken je nou ook weer niet. Maar in de algemeenste en breedste zin van het woord, zoals deze in de vandale omschreven wordt bij 'gek (bn)' 2de optie.

Mario, jouw woorden;
quote
daar de jeugd tegenwoordig geen blad meer voor de mond neemt en zelf nogal fel in het verweer durft te gaan vind ik dit positief.


Maar dit mag/moet dan wel met het nodige respect, anders zie DvD. respect toon je ook door geen aanleiding te geven.

Succes verder.

punt.
wink ;) Peter


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2004-11-21 - 23:14:51

Super peter


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-11-21 - 23:27:37

Nou ja ik weet niet of ik nog jeugd benhappy :)26 jaar...


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2004-11-22 - 08:05:28

Een klein beetje....Toch?



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 133 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede