Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > gedroogde banaan als voeding Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : gedroogde banaan als voeding
denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2014-02-24 - 23:15:59 send message to denegon

Ik heb uit het papegaaien voer de gedroogde banaan gehaald. ook zit er in de gedroogde vruchten mix die mijn zoontje lekker vind veel gedroogde banaan. deze is kei hard. De parkieten en papegaaien proberen de gedroogde banaan te eten maar deze isvaak zo hard dat deze op de grond beland. Ik heb nu een vijzel gekocht en de banaan verpulvert. morgen gaat de poeier door het eivoer en over het kiemzaad eens kijken wat de vogels er van vinden.
Zijn er meer vogelliefhebbers die op deze manier de voeding geeft? Zijn er ook andere harde voedingsstoffen die zo gegeven kunnen worden? misschien pellets verpulveren? graag jullie reactie.
al vast bedankt Egon


Elderbroek
Website Member
Posts :104

Website Member
2014-02-24 - 23:46:31 send message to Elderbroek

Ik haal de banaan er sowieso voor de zekerheid er gewoon uit omdat ik vaak lees dat banaan voor darmproblemen kan zorgen. Ik weet niet of dit ook voor gedroogde banaan geld maar neem liever het zekere voor het onzekere happy :) plus het is idd steenhard..

Ik doe door het voer van mijn Lories ook nog stuifmeelkorrels, dit zit echt stampesvol met vitaminen, vetten, mineralen enz. Misschien hier soms een beetje van door het eivoer? Het mag iig niet meer zijn dan 5% van hun dagelijkse voedsel.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2014-02-24 - 23:57:39 send message to denegon

stuifmeel korrels echt een energie bom ja. dit geef ik net voor de eieren uitkomen en in de eerste 3 weken van het opfokken. goede aanvulling.
groetjes egon



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 148 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede