Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > opgewonden halsbandparkiet pop van 2.5 waar de bijna 5.5 man geen raad mee weet Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : opgewonden halsbandparkiet pop van 2.5 waar de bijna 5.5 man geen raad mee weet
mama churi
Website Member
Posts :1

Website Member
2014-04-08 - 17:05:25 send message to mama churi

Goede middag,

Ik ben joyce zomer en heb 2 halsbanden ik heb een pop weggehaald bij mensen die de hele dag zaten te blowen, was echt hoopje ellende de eerste 2 weken. Zij is volgens haar ring 2 en half jaar jong en niet tam te krijgen. Daarbij als maatje heb ik een herplaatser man zonder ring die toen ik em haalde volgens die man net 5 was nu dus 5.5 ongeveer wel tam. Ze zitten in mijn huiskamer omdat ik de pop tam wilde maken maar zijn ruim jaar verder en lukt niet wat ik ook doe.

Nu doet de pop raar en heb ik het vermoeden dat ze broeds is, maar de man kijkt verbaast naar haar en heeft voor mijn gevoel geen idee wat te doen.

Kan ik dit oplossen of moet ik ze gewoon hun ding laten doen ( niets dus ).

Ik heb mijn gevoel gevolgt en ze een broedblok gegeven, maar ik wilde toch liever zekerheid van iemamd met ervaring een mening vragen vandaar.

We hebben twee valkjes die vorig jaar met enig succes eieren hebben gehad. Maar de halsbanden waren niet voor de kweek gezocht, das meer bij toeval zo gekomen omdat ik dacht die pop nog wel tam te krijgen sad :( helaas niet gelukt.

Mvg joyce


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2014-04-08 - 18:08:48 send message to ParkietenPeter

Dat is helaas het resultaat van handopfok/huiskamervogels.

Ze hebben de natuurlijke inprenting gemist en die haal je niet meer in.

De pop een "wilde" man geven en in een buitenvoliére zetten is denk ik het beste.

wink ;) Peter


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2014-12-13 - 19:44:33 send message to medaar

handopfok : mama haar kindje ??,
daarom : koop nooit handopfok vogels .
als kweek vogel zijn ze te stom om hooi te eten .



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 165 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede