Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Grijze roodstaarten kweken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Grijze roodstaarten kweken
surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2014-04-17 - 21:04:29 send message to surveyor

Goedenavond,

Sinds een goede 2 maanden heb ik een kweekstel grijze weten te bemachtigen, iemand stopte ermee en heb samen met een vriend de koppels overgenomen, waarvan mijn vriend inmiddels al eieren heeft.

Maar nu heb ik een grof stel zitten wat mekaar veel voert en paargedrag vertonen, maar mijn vorige stel zaten echt 5min boven op mekaar maar is dit ook echt nodig, heb dit koppel mekaar alleen nog maar met de vleugels over mekaar gezien en man er naast maar niet echt erbovenop gezien. Ook merk ik de laatste dagen dat de pop de man net zo erg voert als andersom, is dit normaal?

Graag hoor ik van jullie wat ervaringen.

Gr


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2014-04-18 - 12:42:36 send message to frehen

Hallo nu is het bij mensen ook zo er is geen een gelijk ik heb ook een koppel roses waar de man ook wel eens een tijdje op de pop haar rug zit.Er kwamen wel bevruchte eieren je ziet natuurlijk ook niet alles sommige vogels paren ook wel in het blok.Maar dat de man en pop elkaar voeren vind ik wel raar is het wel een koppel.Je hebt de vogels natuurlijk ook nog niet zo lang ze moeten nog wel aan alles wennen soms kunnen ze naar verandering ook wel een jaartje overslagen en soms 2 jaartjes.De vogelhobby is een leuke hobby maar je moet soms wel even geduld hebben het gaat altijd niet zoals jij wil hahahahha.Goede voeding veel rust dan komt alles vanzelf. groetjes freek


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2014-04-18 - 14:44:35 send message to Henk57

Hallo nu is het bij mensen ook zo er is geen een gelijk

Nu weet ik waarom ik met 10 seconden van de rug af wordt gegooid happy :)


J.ten Wolde
Website Member
Posts :229

Website Member
2014-04-18 - 16:23:12 send message to J.ten Wolde

Is het wel een koppel?
Heeft u ze na aankoop wel weer laten testen en sexen?
Wat bij de 1 wel lukt kan bij de ander wel jaren duren voor ze daadwerkelijk wel weer eieren hebben.
Je vriend heeft geluk en u misschien niet.
En heeft hij wel een koppel wat zich ook meteen thuis voelt


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2014-04-18 - 16:24:28 send message to surveyor

Haha ja psies das waar....

Ja geduld i know.

Bedankt en komt vast goed, is zeer zeker een koppel...


anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2014-04-20 - 08:40:53 send message to anouk04

Hallo mensen hier de vriend met eitjes van het andere koppel wat wij samen hebben gekocht.ik heb inderdaad eitjes liggen maar dat zegt nog helemaal niks.ga volgen de week is kijken of ze bevrucht zijn.want dat blijft toch ook maar afwachten.ik heb sins kort een camera hangen,dus heb niks gezien van paren.we wachten het even af.hou jullie wel op dé hoogte.Gr.en maat bij jou gaat het zeker ook goed komen.geduld is een schonen zaak maat


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2014-04-20 - 10:26:54 send message to frehen

Hoi Henk je moet wel een beetje geduld hebben en goede voeding natuurlijk hahhahhah.
Nu even tot de orde zoals jij zegt is het een grof koppel zit er geen verschil in tussen de man en pop.Als de vogels erg op elkaar lijken en de man waar je ze gekocht hebt ook nog geen jongen heeft gehad van dat koppel zou ik ze opnieuw laten testen.Ik kan het vanaf hier natuurlijk niet beoordelen succes.groetjes freek.


surveyor
Website Member
Posts :348

Website Member
2014-04-20 - 14:07:26 send message to surveyor

Hoi frehen,

Ja is zeer zeker man en pop. Heb al 12 jaar papegaaien en voornamelijk grijze dus een ding is zeker het is een man en pop. Helaas wel echte blokkenduikers en zitten liever in het nachthok dan in de buitenvlucht.

Toch vond ik het apart gezicht dat de pop ook de man vollop voerde, dit herkende ik niet maar goed zal er allemaal wel bijhoren.

Ik houd jullie op de hoogte..

En Den volgende week even goed kijken of ze bevrucht zijn, dat is nog even afwachten maar een goed begin is er wel met je 5 eitjes wink ;)


Vogelen
Website Member
Posts :506

Website Member
2014-04-22 - 11:14:37 send message to Vogelen

Nu weten we nog niet hoe je zo zeker weet dat het een koppel is.. Ik heb grijze mannen gezien die er uitzien als poppen, en andersom ook.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 170 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede