Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Voer grijze roodstaart Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2014-07-25 - 13:35:33 send message to frehen

Nog iets je kan het ook voor 2 dagen maken en een deel in de koelkast zetten.Met warm weer wel oppassen dat het niet te nat word.


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2014-07-25 - 19:10:14 send message to henkdelaat

hkhan,

Waarom heeft u niet eerst bij ervaren kwekers of op dit FORUM informatie opgevraagd voordat u de koppels grijze kocht??

Dit probleem kom ik steeds meer tegen op dit FORUM dat mensen eerst vogels kopen en dan pas vragen stellen over de huisvesting en voeding grote van de nestkasten e.d.

Henk.


hkhan
Website Member
Posts :40

Website Member
2014-07-26 - 04:12:38 send message to hkhan

Henk ik ben heelvaak bij een ervaren kweker geweest voor informatie en verzorging. Ik doe precies wat een ervaren kweker bij heeft geleerd. Ik moet niet persee het voer veranderen allen ik ben benieuwd of er kwekers zijn die goed kweken en sneller hun voer klaar maken. Of mag ik dat niet vragen? Helaas wordt het verhaal soms van de verkeerde kant bekeken.


hkhan
Website Member
Posts :40

Website Member
2014-07-26 - 04:16:39 send message to hkhan

Dank voor je info frehen. Hier heb ik nou wat aan.
Ik denk dat ik dan ook een foodmaster ga aanschaffen. Ik krijg het wat drukker en wil een tussen weg zjen te vinden en dat mijn vogels alsnog het uitstekend hebben.


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2014-07-26 - 11:36:06 send message to frehen

hallo hkhan,Ik heb een keukenmachine van BRAUN en dat bevalt me goed.Onderin de machine zitten 2 messen die de groentes fijn snijden tot kleine blokjes .Het is wel even wennen want als je het te lang laat draaien is het pulp.Hoop dat je er wat aan hebtHet is in een paar seconden gepiept en dan het kiemzaad en het eivoer erdoor scheppen.Ik doe overal 1/3 deel van.
groetjes freek



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 235 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede