Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > op zoek naar 25 kauwen voor film Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : op zoek naar 25 kauwen voor film
Bellinkx
Website Member
Posts :3

Website Member
2015-03-06 - 17:33:31 send message to Bellinkx

Beste,

Ik ben Ruben Bellinkx, beeldend kunstenaar en wil een filmpje maken waar 25 vogels een hoofdrol in spelen.
Dacht zelf hierbij aan kauwen. Misschien kan iemand mij hierover advies geven en mij al dan niet op weg helpen. Komen kauwen hiervoor in aanmerking? Dacht voor bepaalde scenes met tamme kauwen te werken en voor andere met wilde kauwen. Welke stappen moeten er ondernomen worden om dit te realiseren?
Heb enkele tekeningen gemaakt wat ik voor ogen heb. Dit is uiteraard een ideale situatie, sta absoluut open om plannen aan te passen. Weet alleen niet hoe ik deze tekeningen op dit forum moet posten.

Korte beschrijving film:

In deze film zien we een leeg dubbelbed in een slaapkamer. Rechts in het beeld schijnt er zonlicht door de vitrage naar binnen. Plotseling komt er een vogel in het beeld die na enkele keren cirkelen boven het bed neerdaalt op het bed. Eén voor één komen er nieuwe vogels de slaapkamer binnen vliegen tot het bed uiteindelijk vol vogels zit. Na een tijd worden de vogels plots opgeschrikt door een onbekende reden waardoor ze allemaal tegelijk opvliegen. Er ontstaat een zwerm vogels die boven het dubbelbed cirkelt, een schaduw werpt op de achterliggende muur, en vervolgens uit elkaar valt en verdwijnt uit het beeld.

Met vriendelijke groeten,

Ruben
rubenbellinkx@scarlet.be


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2015-03-06 - 19:43:22 send message to blg

Kun je beter de Adobe vogel nemen


gerrit1950
Website Member
Posts :785

Website Member
2015-03-06 - 21:22:43 send message to gerrit1950

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

vogels als acteurs? je hebt dat niet in de hand. de andere omgeving, omstandigheden, drukte, licht,.. werken in op de vogels en ze schrikken!

Goed over nadenken, is niet zo simpel

Goed sprekende papegaaien doen zelfs hun bek niet open voor de camera in een studio!!


Ubernoob
Website Member
Posts :405

Website Member
2015-03-12 - 18:00:58 send message to Ubernoob

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Mijn ara zat ooit in een Wehkamp commercial. Een halve dag opnames voor nog geen 2 seconden uiteindelijk. Ze vond het overigens wel leuk. Vloog de hele studio door!

Maar 25 kauwen dresseren lijkt me nagenoeg onmogelijk. 1 of 2 vogels daarvoor trainen zou nog wel gaan maar geen 25.

Dit was die commercial trouwens: https://youtu.be/lFfBUebuE2M?list=FLXcCR3Vnf8TupPTgskJB7EQ



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 164 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede