Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > omkoppelen rosella Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : omkoppelen rosella
rosella kweker
Website Member
Posts :91

Website Member
2015-05-07 - 16:50:22 send message to rosella kweker

Kan je nu nog een andere pop plaatsen bij n man als die was gekoppelt????


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2015-05-07 - 20:41:02 send message to P.Rooth

rosella kweker dat moet je als rosella kweker toch weten dat er dan oorlog in de tent is .
Altijd de pop laten wennen en dan pas een man erbij plaatsen en in de broedtijd die nu volop in gang is zou ik er niet eens aan denken dit te doen


rosella kweker
Website Member
Posts :91

Website Member
2015-05-07 - 21:43:20 send message to rosella kweker

Ja is niet zomaar he maar miss heeft iemand t.ewns gwdaan?????:


gerrit1950
Website Member
Posts :785

Website Member
2015-05-07 - 21:53:46 send message to gerrit1950

als je herkoppelt, dan moeten ze zeker allebei terzelfdertijd in een voor hen allebei andere omgeving (voli) zijn. Voedsel op 2 plaatsen ver uiteen voorzien... you never know!


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2015-05-08 - 14:14:34 send message to P.Rooth

Je reactie is wat snel getypt denk ik en begrijp eruit of iemand dit wel eens gedaan heeft .

1 keer een man bij een pop geplaatst in de broedtijd en dat ging goed andersom zou ik dit niet gedurfd hebben uit ervaringen van oudere liefhebbers aangehoord te hebben .

Broed ging goed alleen was de man een echte killer die de jonge mannen om zeep hielp vandaar die te koop was in het broedseizoen ben nu voorzichtiger geworden en is er iets waardoor het broedseizoen naar de kl... gaat dan is er volgend jaar vast weer een broedseizoen .


Guuske
Website Member
Posts :9

Website Member
2015-05-14 - 12:24:47 send message to Guuske

Ik heb twee koppels Pracht Rosella's met eieren en jongen, als reserve had ik twee jonge poppen bewaard een van de koppels is al meer dan 10 jaar. Omdat mijn koppels zoals gezegd jongen/eieren hebben heb ik met een andere kweker, hij wilde graag een pop, een pop geruild voor een man. Deze man geplaatst bij mijn pop en nu hebben ze eieren. En man bij een pop plaatsen zou ik in het kweekseizoen ook niet doen andersom is het bij mij wel goed gegaan gelukkig ook bij de andere koppels Penanten, Barnards en Bergen in de hokken is door het vangen en plaatsen van de man toch effen onrustig geweest.


rosella kweker
Website Member
Posts :91

Website Member
2015-05-15 - 22:59:18 send message to rosella kweker

Ik heb t ook gedaan en t koppel zit rustig in voliere man wil wel voeren maar dat is nog niet aan de orde. Ik hoop van deze man toch enkele jongen nog te trekken . Brdankkt voor de reactiesik vond t niet vanzelf sprekend een koppel in broedtojd iit elkaar te halen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 164 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede