Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Roze bril Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Roze bril
rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2015-06-12 - 11:24:44 send message to rupicola

In de uitzending van Eva Jinek (gisteravond) was o.a. te gast Marianne Thieme (Pvdd)

Het betreffende onderwerp ging over jacht voor consumptie c.q. wild als streek product versus de geheel tegen de jacht mening van Thieme.

Voor wie even kennis wil maken met het fanatisme van deze partijvoorzitter, die niet gehinderd door enige kennis van zaken omtrent natuurlijke processen en wellicht verblind door eigen fanatisme dan wel vertroebeld door een roze bril voorzien van een Walt Disney app. zaken verkondigd die kant noch wal raken, kan ik de tegenwoordig beschikbare mogelijkheden als 'uitzending gemist' van harte aanbevelen.

wink ;)


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2015-06-12 - 18:53:54 send message to rupicola

ten tijde van het vorige bericht stond de uitzending nog niet online, maar inmiddels is dit wel het geval:

http://www.npo.nl/jinek/11-06-2015/KN_1670607#


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-06-12 - 18:59:06 send message to Rik

Deze uitzending heb ik gelukkig gemist. Als kiespijn. Ik kan erg slecht tegen mevrouw Thieme. Ik heb haar nog nooit wat zinnigs horen zeggen.

De partij zou eigenlijk verboden moeten worden. Ik heb het niet op dierenrechtenactivisten.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2015-06-12 - 22:00:34 send message to P.Rooth

ik heb het niet op de goochemerds wat regering heet , zo ken je wel even doorgaan . Punt is dat de stroperij aan banden gelegd dient te worden want dit kleine pokkelandje is veel te klein voor die gekken



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 172 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede